Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Action Raw Foods

Laatst was ik bij de Action en kwam ik deze Raw Food producten tegen. Ik sprong een gat in de lucht want ik gebruik wel een aantal superfoods. Momenteel eet ik vaak gojibessen en hennepzaad in mijn havermout. Ik kocht nooit te veel verschillende soorten in één keer omdat het wel duur is en je vaak grote verpakkingen moet kopen. Dit heeft Action goed opgelost want ze verkopen kleine hoeveelheden aan lage prijzen. Ideaal om eens wat verschillende producten te testen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik kocht de moerbeibessen, wat ik nog nooit gegeten had. Ik kan dus niet vergelijken of ze beter of slechter smaken dan bij andere winkels. De moerbeibessen zijn gedroogde bessen die een zoetige smaak hebben. Moerbeibessen bevatten heel wat antioxidanten, ijzer en vitamine C. Je kan ze gewoon zo eten als tussendoortje of toevoegen aan je havermout, yoghurt, muesli,...
 
Wat ik persoonlijk wel raar vind is dat er aan sommige bessen nog een steeltje hangt, die eet je toch niet op? Ondanks het steeltje vind ik ze wel super lekker smaken, ideaal als je van zoet houdt. Deze ga ik nog kopen.
 

                     

Het tweede en laatste product die ik kocht is een potje lijnzaad. Lijnzaad is goed voor hart en bloedvaten en het bevat veel vezels wat dan weer goed is voor de stoelgang. Lijnzaad had ik ook nog nooit eerder gegeten maar ik vind het niet zo heel erg sterk smaken. Het heeft een zachte nootachtige smaak. De zaden worden gebroken/gekneusd verkocht omdat enkel dan de voedingsstoffen kunnen opgenomen worden door het lichaam. Als ze niet gebroken zijn worden ze niet verteerd en dus kunnen ze ook niet opgenomen worden in het lichaam.
 

                       

De producten zijn me goed bevallen en ik ben van plan om nog meer superfoods te halen bij de Action. Ik eet nu al een tijdje gojibessen dus deze wil ik daar ook wel eens kopen. Dan kan ik ze vergelijken met mijn versie van de natuurwinkel.
 
Wat vinden jullie van Raw Foods? Zijn jullie helemaal enthousiast of vinden jullie het een overroepen hype?
 
Doei!
 
Vicky



1 opmerking:

  1. Ik heb ze ook en vind ze super fijn en betaalbaar :)

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen