Pagina's

dinsdag 29 april 2014

MUA aankoopjes

 
Vorige week ging ik bijna iedere dag langs bij Kruidvat en zaterdag zag ik ze eindelijk liggen in de schappen: de producten van Make Up Artist. Menig blogger keken er naar uit en ik natuurlijk ook!

 
Leuke pastelkleurtjes zowel in oogschaduw als in nagellak.


Naar de mascara's ben ik ook benieuwd maar ik heb er zo veel dat ik eerst eens wat wil opgebruiken voor ik nieuwe koop.






Leuke oogschaduwkleurtjes. Palletjes doen me denken aan Sleek.


Ik heb de 2 linkske lip stains gekocht maar de ene ben ik kwijt gespeeld. Is ze uit mijn tas gevallen of heb ik ze gewoon laten liggen aan de kassa? Geen flauw idee maar wel een bummer natuurlijk.




 
 
Ik heb het schap uitgebreid gefotografeerd zodat jullie een goed idee hebben van wat er allemaal verkocht wordt. Sorry voor de mindere kwaliteit van de foto's maar heb de foto's snel snel genomen omdat ik er nog moet aan wennen om uitgebreid foto's te staan nemen terwijl iedereen kent. Maar dat went wel zeker? Ik vond het in elk geval super leuk om ze met jullie te delen.

Aankoopjes
 
Ik moet bekennen dat ik me goed heb ingehouden bij het schap. Maar ik wil eerst een paar producten testen voordat ik het hele schap leeg koop. Ik denk dat ik verder wat reviews lees en dan de aanraders nog koop. Ik heb gekozen voor producten waarvan ik er nog niet veel in mijn stash heb.


   
Mosaic Blush - English Rose - +/- 3,50 € 

Blush, een wonder dat ik dit gekocht heb maar wauw wat een meevaller. Ik heb welgeteld 2 blushes in mijn stash, nu dus 3. En meestal gebruik ik deze als ik eens iemand moet opmaken voor een feest. Ik heb van nature snel rode wangetjes en heb dus eigenlijk al een gezonde blos. Soms vragen mensen me wel eens welke blush ik opheb, akward! Maar met deze op zegt iedereen dat ik straal dus ik vind hem zeker een aanrader, hij is ook niet te fel roze.



   
Mosaic Bronzer - Sunkissed Glow - +/- 3,50 €

Deze bronzer is ook heel erg mooi en heb ik intussen ook al vaak gebruikt. Hier heb ik er wel meer van in mijn stash maar deze is een mooie toevoeging. Ik gebruik heb om mijn wangen te shapen en nadien doe ik dan de blush op. Ik doe mijn best om nog een foto van de look toe te voegen.



    
Links: de blush - Rechts: de bronzer

 
 

   
Kiss Proof Lip Stain - Kissalicious - 5,50 €

Zoals ik al zei kocht ik eigenlijk 2 kleuren maar helaas ben ik het tweede kleur kwijt geraakt nog voor ik thuis kwam van Kruidvat. Ik heb heel m'n tas en m'n wagen 3 keer doorzocht maar deze is nergens meer te bespeuren. Ik had nog nooit een lipstain geprobeerd maar dit is ook weer een leuke ontdekking! Ik moet vaker producten kopen die ik normaal niet zou kiezen. De lipstain heeft een leuke kleur en oogt natuurlijker dan een lippenstift, wat ik trouwens zelf heel weinig gebruik. Ik ben meer voor de lippenbalsems en glossjes.


 
De bovenste 3 swatches zijn de lipstains die verkocht worden van licht naar donker. Deze bleven super lang op mijn handen, ik heb echt moeten schrobben om ze af te krijgen. Op mijn lippen zelf geven ze na een aantal keren te gebruiken al niet veel kleur meer af.

Ik ben tevreden van de producten die ik gekocht heb en intussen behoren ze zelfs tot mijn dagelijkse make-up routine. MUA is voor mij een goede toevoeging aan het Kruidvat gamma en ik ga er zeker vaker producten van kopen.

Bedankt voor het lezen en laat gerust achter bij de comments wat jij van het merk MUA vindt.

Doei!

Vicky










Geen opmerkingen:

Een reactie posten