Pagina's

donderdag 18 september 2014

Pregnant celeb: Doutzen Kroes

Het is weer tijd voor een nieuwe Pregnant Celeb. Deze keer heb ik gekozen voor Doutzen Kroes. Zij is intussen natuurlijk al bevallen maar ik wou toch even de outfits van dit model met jullie delen. Sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's. Ik heb de foto's op mijn Ipad gezocht en zie nu op mijn laptop dat ze helaas niet zo scherp zijn. Gelukkig zijn de outfits wel duidelijk, kijk je mee?
 


 
Het valt me vooral op dat Doutzen graag lange jurken draagt. Heel begrijpelijk een lange jurk is een must have voor elke zwangere vrouw en wel om de volgende redenen: je bent gelijk met 1 stuk leuk gekleed en het zit super gemakkelijk. Ik zag ook vaak de kleur zwart terugkomen. Dit verwondert me niet, deze kleur oogt gelijk wat gekleder en je ziet dat Doutzen deze kleur vaak droeg op publieke gelegenheden.
 
Mijn favoriete outfits zijn de eerste foto met de grijze comfy sweater en de derde foto. Ik heb ook zo'n soort sweater in mijn kast liggen dus ik ben fan. Een andere favoriet is de derde foto waarop Doutzen een gestreepte maxi dress aan heeft. Zoals ik al aangaf ben ik fan van lange jurken en ik ben gek op streepjes. De zwarte outfits zijn onmisbaar voor een model die vaak op feestjes en zo moet verschijnen maar zelf draag ik momenteel minder zwarte items.
 
 
Deze laatste foto is toch wel mijn ultieme favoriet. Lekker zomers combineert Doutzen hier een leuk shirtje met een stoere short. Heel toevallig heb ik dezelfde t-shirt wat ik stiekem wel leuk vind!
 
Welke outfit is jouw favoriet?
 
Doei!
Vicky
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten