Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Shoplog New Look en Kruidvat

Toen ik een tijdje geleden te horen kreeg van mijn gynaecoloog dat ik moest platliggen kreeg ik bijna een paniekaanval want ik wou nog een aantal spulletjes kopen voor tijdens en na de bevalling. Lange leve het online shoppen zo kon ik languit vanuit mijn zetel toch nog leuke spulletjes bestellen. Kijken jullie mee? 
 
Ik kijk regelmatig op de website van New Look maar vroeger hield er mij altijd iets tegen om te bestellen. Omdat New Look in Engeland gevestigd is ben ik bang dat het terug zenden van je bestelling moeilijk gaat. Gelukkig heb ik telkens de goeie maat gekozen en moet ik niets terug sturen. Uiteindelijk waren het de leuke kledij en de lage prijzen die mij over de streep hebben getrokken.
 
T-shirt Pembridge - 14,99 euro

Hoodie Pembridge - 17,99 euro

Joggingbroek Pembridge - 22,99 euro


 
 
Pyjamabroek en topje - 11,99 euro 
 
Bij de Hema deed ik ook een online bestelling maar omdat ik me moest rustig houden heb ik hier geen foto's van genomen. Ik kocht een kamerjas, ondergoed, een slaapkleedje en nog lakentjes voor in het babybedje.
 
Bij zowel New Look als Hema verliep het online bestellen, betalen en leveren heel erg goed. Ik ben super tevreden van mijn aankoopjes. Hoewel ik vroeger nog niet helemaal overtuigd was van online shoppen heb ik nu toch wel goed de smaak te pakken. Ideaal als je door omstandigheden niet buiten kan komen of gewoon niet veel tijd hebt door een drukke job.
 
 
Enkele dagen geleden ben ik toch eens een uurtje met mijn moeder op stap geweest en wat deed het goed om eens rustig alle schappen van het Kruidvat af te struinen. Dit zijn mijn aankoopjes.

Oog make up remover 2 phases (mijn favoriet!) - 1,99 euro
Douche Foam Blossom - 2,49 euro
BB Alround Foundation van Catrice - 2,50 euro
(verlaat het assortiment maar kon ik nog op de kop tikken)

Essence Colour & Go - 144 Black Is Back - 1,69 euro
Catrice Ultimate Nail Lacker - 45 Kitch Me If You Can - 1 euro (sales bak)
Essence - Metal Glam Gold Topper - 1 euro (sales bak)
L'Oréal - 622 Soft Chinchilla -0,50 euro (sales bak)
L'Oréal - 843 White Gold - 5,99 euro

 
Essence Dotting Tool
Essence Nail Polish Corrector Pen
(hier heb ik helaas geen prijzen van omdat alle prijzen door elkaar staan op het etiket)
 
Ik ben heel blij met mijn aankoopjes. Nu heb ik alle spulletjes om mee te nemen in mijn bevallingskoffer en in afwachten heb ik nog een aantal weken de tijd om mij bezig te houden met Nail Art.
 
De lakjes aan verminderde prijzen zijn momenteel nog verkrijgbaar bij Kruidvat, snel zijn is de boodschap!
 
Doei!
Vicky

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten