Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Opgemaakt september 2014

In september heb ik voldoende producten opgemaakt waardoor ik deze keer niet wacht tot eind oktober. Een aantal producten zijn momenteel vaste waarden die ik dagelijks gebruik en andere producten waren fijne ontdekkingen. Kijken jullie mee?

Deze dagcrème van Rituals voor de droge, gevoelige huid heb ik met plezier gebruikt. Momenteel probeer ik een andere, goedkopere dagcrème uit maar wie weet komt deze van Rituals toch terug in mijn badkamer. De laatste tijd verander ik regelmatig van gezichtsverzorgingsproducten maar dat is omdat ik gewoon graag vanalles test.

Douchegel die naar vijg ruikt, leuk maar niet wauw. Ik gebruik liever crèmige of olieachtige douchegels. Volgens mij zijn die liever voor m'n huid.

Nog maar eens een fles zwangerschapsolie opgemaakt. Deze gebruik ik graag en smeer ik trouw elke avond op mijn zwangere buik. Tot nu toe heb ik nog geen striemen dus duimen maar dat dit zo blijft!

Dit is ook een crème die goed zou zijn om striemen tegen te gaan en deze gebruik ik momenteel 's ochtends na het douchen. Ik gebruik hem als een gewone bodycrème en smeer er mijn hele lichaam mee in. Als ik nu nog striemen krijg dan is het wel bewezen dat al die crèmepjes gewoon niet werken.

Nog maar eens mijn favoriete oog make-up remover opgemaakt. Deze kan ik iedereen aanraden!

Deze toner zat in de Deauty box van augustus en heb ik met veel plezier gebruikt. Zelf ga ik liever voor de goedkopere en makkelijker te verkrijgen lotion van Kruitvat.

Deze oogcrème van The Body Shop stond al een tijdje in mijn badkamer maar de laatste weken heb ik hem weer herontdekt, jammer dat hij op is. Deze zal ik nog opnieuw kopen omdat ik de laatste tijd wel behoefte heb om iets extra's onder mijn ogen te smeren.

Bedankt voor het lezen van dit artikel! Moesten jullie vragen hebben of een review willen zien van een bepaald product laat gerust een berichtje achter bij de comments.

Doei!
Vicky

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! De oog make up remover vind ik ook super. En ik gebruikte tijdens mijn zwangerschap dezelfde olie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze van Kruitvat is echt de beste hé en zeker voor die prijs. Hopelijk ben je ook striemvrij gebleven dankzij de olie van Weleda!

    BeantwoordenVerwijderen