Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Fall Favorites Tag

Bron
 
Het leek me leuk om nog eens een tag op mijn blog te plaatsen en daarom heb ik de Fall Favorites Tag overgenomen. Ik kwam deze tag tegen op Fablouise, het is een tag waar je jouw herfst favorieten opnoemt. Met het gure weer van de laatste dagen (en mijn eerste verkoudheid al weer!) is dit het ideale moment om mijn favorieten op te noemen. Ik heb deze tag ingevuld voor het haardvuur met mijn favoriete geurkaars aan en een lekker kopje thee er bij. Lezen jullie mee?
♥ Thee
Hoewel ik eerder een koffiedrinker ben kan ik de laatste tijd meer en meer genieten van een kopje thee. Momenteel drink ik graag Zoetplezierthee, op basis van venkel en anijszaad, van het merk Piramide. Nu met mijn verkoudheid doe ik er nog een lepel honing bij.

 
♥ Koffie
Hoewel ik gek ben op Starbucks kies ik toch voor een echte Italiaanse cappuccino met een lekkere toef slagroom er op.
♥ Avondeten
Geef mij maar een lekkere ovenschotel zoals een preischotel (gehakt, prei en puree) ofwel rode kool met worst.
♥ Snoep/koek
Een stuk appeltaart dat vers uit de oven komt, heeeeeerlijk!
♥ Sjaal
Vorige herfst droeg ik graag mijn grijze cirkelsjaal en deze zal ik nu ook weer vaak dragen. Ik zou graag nog een bordeaux exemplaar shoppen.
♥ Jas
Momenteel draag ik met mijn dikke buik mijn zwart leren jasje van Zara die ik open laat hangen. Ik zou graag nog een lange donkerblauwe parka hebben voor als het echt koud wordt.
♥ Schoenen
Mijn bruine Ugg's, klinkt misschien niet echt verleidelijk maar I love it! Als het wat netter moet dan draag ik het liefst mijn korte zwarte enkellaarsjes van Geox.
♥ Geurkaars
In de herfst hou ik vooral van zoete geuren maar als ik echt moet kiezen, doe mij dan maar een geurkaars met vanille.
♥ Lipstick kleur
Ik ben niet echt een lipstick meisje. Geef mij maar een verzorgende lippenbalsem om mijn droge lippen onder controle te houden. Favoriet is de Candied Ginger Lip Balm van The Body Shop.
♥ Parfum
Mijn herfstparfum mag wel wat zwoeler zijn dan mijn zomerparfum. Ik heb nog geen nieuw geurtje gevonden en daarom grijp ik voorlopig naar mijn All Time Favorite: Miss Dior.
♥ Bezigheid
Op een zonnige herfstdag hou ik er van om buiten te komen, ik ga dan het liefst in het bos gaan wandelen om van de mooie natuur te genieten. Is het minder mooi weer dan sta ik vaak in de keuken een lekkere pompoensoep te maken of wat lekkers te bakken.
Laat het gerust weten in de comments als je de tag hebt over genomen, dan kom ik zeker eens bij jou kijken. Even linken naar mijn blog zou leuk zijn :-)
Doei!
Vicky


Geen opmerkingen:

Een reactie posten