Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

NOTD: Orly Kiss The Bride

Tijd voor een nieuwe NOTD, ik heb de smaak goed te pakken de laatste tijd. Geen Nail Art deze keer want daar moet ik nog wat mee oefenen, ik ben er precies nog niet zo handig in. Hoewel het intussen volop herfst is wou ik dit licht kleurtje toch met jullie delen. Sommigen onder jullie zullen dit misschien eerder een zomerkleur vinden maar ik vind dat deze kleur het hele jaar door kan. Ik vind de kleur heel verzorgd en naturel ogen.
 
 
Het merk Orly ken ik nog niet super lang maar ik moet zeggen: wat een ontdekking! De lakjes van Orly lakken niet alleen mooi, ze hebben ook een redelijk lange (lees: +/- 4 dagen) dekking.
 
 Je kan de lakjes online kopen, zoals op deze website.

Vind jij dit kleurtje kunnen voor in de herfst of toch liever wat donkerdere tinten? Ik hoor het graag.

Doei!
Vicky
 

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie lichte kleur, ik vind dat het best kan voor de herfst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Saskia! Vind deze kleur zelf heel verzorgd staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb liever donkere kleuren in de herfst - dit kleurtje wil ik best wel s proberen in de lente ! Vier dagen is al best lang - gebruik je ook een basecoat en een topcoat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ik heb enkel een basecoat gebruikt maar geen topcoat. Dus wie weet blijft dit lakje wel een week met een goeie topcoat. Ik heb zelf 2 laagjes gelakt omdat ik de lak niet graag heel dik leg.

      Verwijderen