Pagina's

donderdag 4 september 2014

Week 31: platte rust

Week 31 van mijn zwangerschap begon goed, ik had precies weer wat meer energie en daar was ik heel blij om. Omdat ik nog van alles in orde wou hebben (lees: nestdrang) tegen dat onze kleine man komt begon ik de keukenkasten uit te mesten en een aantal babywasjes te draaien. Zaterdag was er een familiefeestje en ook dat ging super goed, iedereen zei zelfs dat ik straalde.
 
Het tweede deel van de week was minder goed. Sinds zondagavond heb ik regelmatig buikpijn, harde buiken en voel ik me vooral heel erg futloos. Daarom besloot ik gisteren toch maar even naar de gynaecoloog te bellen. Hoewel ik eigenlijk dacht dat hij gewoon ging zeggen dat wat buikpijn er bij hoort moest ik toch langskomen om aan de monitor te liggen. Na 3 kwartier aan de monitor en bijna weer flauw gevallen te zijn moest ik terug bij de gynaecoloog. Toen kreeg ik het nieuws dat ik een blaasontsteking heb (je voelt dus niet dat je dit hebt bij een zwangerschap) en hierdoor al 1 cm opening heb. Natuurlijk is dit nog veel te vroeg en daarom moet ik de komende weken zo veel mogelijk rusten, bij voorkeur platliggen in de zetel. Als de buikpijn niet weggaat de komende dagen moet ik terug op controle. Dus bij deze typ ik deze blogpost al liggend in de zetel. Ik zal zien hoe het de komende dagen en weken met mij en ons kleintje gaat maar dit gaat nu natuurlijk even voor op het bloggen.
 
Hieronder nog even twee buikfoto's die we dit weekend namen.
 


 
Ik moet zeggen dat ik deze foto's stiekem wel heel goed gelukt vind. Er was dat ogenblik net een heel erg goeie lichtinval en de zonnebril die mijn wallen hielp verbergen zullen geholpen hebben :-)
 
Ik wist niet goed wat aangedaan die dag. Het weer was heel erg wisselvallig, zat de zon uit was het wel erg warm maar was de zon weg dan was het verschrikkelijk koud. Mijn outfit is eigenlijk een allegaartje van oudere kledij.
 
Het T-shirt heb ik al heel erg lang en komt van bij New Look en de pull die heb ik ook al super lang en komt van H&M. De donkerblauwe zwangerschapsbroek is van H&M Mama en is al een aantal keer op mijn blog gepasseerd. Mijn statement neklace kocht ik vorig jaar in Barcelona, de naam van de winkel weet ik helaas niet meer, mijn zonnebril is van Prada en gaat ook al een aantal zomers mee.

Ik hoop dat het de komende weken beter zal gaan en dat de ontsluiting stabiel blijft. Intussen leg ik mij zoveel mogelijk in de zetel hoewel dat moeilijk is omdat ik nog zoveel wou voorbereiden voor dat ons kleintje komt. Natuurlijk kies ik voor het platliggen omdat ik ons kleintje geen 2 maanden te vroeg wel zien geboren worden.

Ik zie nog of ik elke week nog een zwangerschapsupdate schrijf maar ik schrijf hier binnenkort zeker hoe het intussen met ons gaat.

Doei!
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten