Pagina's

dinsdag 2 september 2014

Opgemaakt juli en augustus 2014

Ik kijk heel erg graag naar filmpjes over opgemaakte producten van andere bloggers. Naast het feit dat beautybloggers veel handige reviews schrijven zie je zo eigenlijk wat ze nu echt gebruiken. Vandaag toon ik je mijn opgemaakte producten van de maand juli en augustus. Het is niet super veel, ik spring nogal zuinig om met wat ik gebruik.
 
Avène Antirougeurs reinigingsmelk
Ik heb deze reinigingsmelk heel lang en graag gebruikt maar voor mijn roodheid doet hij toch niet enorm veel. Ik koop deze voorlopig niet opnieuw omdat ik nog een aantal reinigingsproducten heb staan om te testen. Klik hier voor een uitgebreidere review van dit product.
 
 
Mylène Re-Fresh Deodorant
Deze deo lag al een tijdje in mijn stash en was bijna op, dus met het warme weer in juli heb ik het restje maar even opgemaakt. Dit is wel een goeie deo als je snel last hebt van transpiratiegeurtjes deze heeft namelijk een sterke geur die heel lang blijft. Zelf heb ik liever een roller.
Deze deo zit niet meer in het gamma van Mylène maar er is wel een variant die bijna helemaal dezelfde geur heeft.
 
 
Sanex Zero % Deodorant
Toen ik op zoek was naar een deoroller kwam ik uit bij het merk Sanex. Deze deoroller bevat geen aluminium chloorhydraten, geen parabenen en geen alcohol. Ik vind het toch belangrijk om niet te veel schadelijke producten onder mijn oksels te gebruiken. Voor mij werkt deze deo heel goed en hij irriteert niet.
 
Plante System Stick Lèvres Réparateur à l'Huile de Caméline
Deze lippenbalsem heb ik met veel liefde gebruikt maar helaas is hij nu op. Plante System is een frans merk die biologische verzorgingsproducten op de markt brengt. Ik zou de lippenbalsem graag nog eens opnieuw bestellen maar deze is moeilijk verkrijgbaar. Ik ken geen winkels waar ze het merk verkopen dus je moet al online gaan bestellen. Zo veel moeite doe ik niet voor een lippenbalsem.
 
 
NYC All Day Long Foundation
Over deze foundation ben ik heel tevreden, ik kan deze heel erg aanraden als je op zoek bent naar een budgetvriendelijke foundation. Ik weet de exacte prijs niet meer maar volgens mij zal deze rond de 5 euro gekost hebben. De kleur die ik gebruikt heb is 740 Warm Beige.
 
 
Claire's Natural Eye Palette
Dit is volgens mij het eerste oogschaduwpallet dat ik volledig heb opgebruikt. Geef toe wanneer je een oogschaduwpallet helemaal opgebruikt dan moet het wel met liefde geweest zijn. Helaas heb ik geen foto van toen ik dit paletje nieuw aankocht, ik was toen helemaal nog niet bezig met bloggen dus laat staan met het fotograferen van producten. Dit pallet is helaas niet meer verkrijgbaar. Claire's verkoopt momenteel een ander leuk oogschaduwpalet, zeker eens het proberen waard!
 
Weleda Zwangerschapsolie
Op aanraden van een aantal vriendinnen smeer ik deze olie al trouw sinds het begin van mijn zwangerschap. Deze zou heel goed zijn tegen striemen en als je striemen kan voorkomen door te smeren moet je gek zijn om het niet te doen. Ik moet zeggen momenteel heb ik er nog geen maar aangezien ik nog twee maanden zwanger zal zijn kan ik nog geen eindconclusie geven. Intussen is dit mijn derde flesje die ik opgemaakt heb. Ik heb deze fles helaas vergeten in mijn opgemaakt bakje te steken daarom staat hij niet op de foto.
 
Van welk product heb jij al liters opgemaakt?
 
Doei!
Vicky
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten