Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Pregnant celeb: Christina Aguilera

Tijd voor een nieuwe rubriek: pregnant celeb. Vanaf nu ga ik hier regelmatig een aantal outfit foto's van een zwangere celebrity plaatsen. Deze week geef ik het startschot met Christina Aguilera die recent bevallen is.
 
Ik vind het super leuk om inspiratie op te doen bij de sterren. Een veel voorkomende trend bij zwangere vrouwen is de maxi dress. Op zich is dit redelijk basic maar hier styled Christina haar outfits met een leuk jasje, een leuke zonnebril en een hoedje. Het witte truitje op de derde foto bovenaan is dan weer minder mijn smaak.
 
 
Een andere trend die ik veel terug zie bij zwangere vrouwen is de zwart legging/skinny. Je ziet duidelijk op de foto's dat ook Christina Aguilera hier fan van is. Op de vierde outfit (bovenaan) vind ik het er nogal cheap uit zien maar bij de twee laatste outfits (onderaan) combineert ze de leggings heel erg leuk.

Mijn favorieten hier zijn de twee bovenste maxidresses voor op de warmere dagen.en de twee laatste outfits die er vooral heel erg comfy uit zien. Deze lijken me perfect voor de 2 aankomende maanden waarop het normaal iets frisser zal moeten worden. Dus op mijn lijstje staat nog een comfy sweater, een zwarte legging en een leuke lange top in een vrolijk kleurtje.
 
Wat is jouw favoriete outfit?
 
Doei!
Vicky
 



1 opmerking: