Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Babyshoplog La Redoute

Ik moet eerlijk toegeven dat de naam La Redoute mij deed denken aan oubollige kleding die via postorderverkoop besteld moet worden. Vroeger had mijn oma zo'n catalogus liggen en daaruit kon je dan kledij en andere textiel bestellen en meer dan de helft stuurden we dan achteraf terug omdat de maat of het model niet goed was. Klinkt niet echt aantrekkelijk voor hippe jongedames, toch?
Vooroordelen kloppen niet altijd en ik had al een paar collega's horen spreken en zien surfen op de website van La Redoute. Enkele toekomstige medemama's hadden me ook al de tip gegeven dat ze er leuke babykleding hebben.
Omdat ik me niet altijd super fit voel in mijn zwangerschap is het dus super handig om een volledige babywinkel te kunnen bekijken vanuit mijn luie zetel met een lekker kopje thee er bij. Ik ben ook een super grote twijfelaar, zal ik toch maar dat kleinste maatje nemen of toch beter een maatje groter? Zal ik de blauwe of de grijze pyjama nemen, zal dat stofje niet te warm zijn of erger nog: zal het niet te koud zijn?! Ik ben dus ook geen zo'n aangenaam gezelschap om mee te hebben op shoptocht dus I LOVE ONLINE SHOPPEN!
Kijk je mee naar mijn shoplog?



 Grijze pyjamaset in velours - 27,90 euro

Grijs pakje in (bio)katoen - 24,99 euro


Set van 3 overslagbody's met lange mouw - 17,99 euro


 Set van 2 pyjama's rood/blauw in velours - 27,99 euro
 Set van 2 pyjama's in turkoois - 27,99 euro
Mintgroene slaapzak met lange mouw in velours - 29,99 euro


Set van 3 paar sokjes - 10,39 euro
Ik kreeg nog eens 20% korting op bepaalde artikelen omdat er een speciale actie was. Als je de site van La Redoute in de gaten houdt zal je zien dat ze regelmatig kortingsacties doen. Ik vind de kleertjes er kwalitatief goed uit zien en de prijs valt heel erg goed mee. Natuurlijk zal ik de kwaliteit pas kunnen testen als de kleertjes ook echt in gebruik zullen zijn.
Ik heb me een beetje laten gaan... Het zijn de zwangerschapshormonen. Ik kreeg plots een paniekaanval omdat ik vond dat ons kleintje niet genoeg kleertjes ging hebben. Daar hebben we eens lekker verandering in gebracht. Ik ben heel tevreden van mijn aankopen en ik kan niet wachten om onze kleine uk in deze kleertjes te zien.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankje Saskia, kan je geloven dat het al weer kriebelt om een bestelling te plaatsen :-)

      Verwijderen