Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

♥ Mac Wishlist ♥

Als ik veel geld zou hebben/winnen dan zou ik me eens goed laten gaan in de MAC Store. Ik zou alle kwasten kopen die er bestaan, alle kleuren lippenstift in mijn winkelmand gooien en palletjes samen stellen met alle mogelijke oogschaduwtinten. Materialistisch, ik?
 
Ik vind het leuk om online lekker weg te zwijmelen op de site van MAC waar mijn online winkelmand wel heel snel gevuld wordt en achteraf weer snel leeg is wanneer ik het totaalbedrag te zien krijg.

Omdat ik het niet direct zie gebeuren dat ik een groot lot zal winnen mag ik van mezelf af en toe iets kiezen bij MAC. Dan voel ik me net een kind in een snoepwinkel, je wordt er alleen niet dik van :-) 

♥ Hieronder vindt je mijn wishlist ♥
 
Eye Shadow x 15 warm Neutral - 115 euro
Need I say more? Dit oogschaduwpalet met 15 warme bruintinten MOET ik gewoonweg ooit in mijn bezit hebben. Ik hou zowieso enorm van de oogschaduws van MAC en bruintinten zijn de kleuren die ik het meest gebruik en dan nog eens al deze prachtige kleuren gecombineerd in 1 palet.
 
 
Paint Pots - 19 euro
De Paint Pots zal iedereen wel kennen. Ze werken perfect als oogschaduwkleur maar zijn vooral gekend om onder een andere oogschaduwkleur als basis te worden gebruikt. Hierdoor blijft de kleur langer zitten en komt hij ook mooier uit. Momenteel heb ik enkel de kleur Groundwork die ik te donker vindt voor de zomer. Mijn favoriete kleuren zijn Let's Skate en Painterly.


Kelly Lipstick in de kleur Kelly Yum Yum - 19,50 euro


Tinted Lipglass in kleur Pink Lemonade - 17,50 euro


Studio Sculpt SPF 15 Foundation - 30 euro


Prep + Prime Transparent Finishing Powder/Pressed - 21,50 euro


Kelly Powder Blush - 21,50 euro (helaas is deze al uitverkocht)


Kelly 183SE Flat Buffer Brush - 49 euro
 
 
187 Duo Fibre Face Brush - 49 euro

Ik moet zeggen dat ik me nog ingehouden heb maar dit zijn de spulletjes die ik graag nog in mijn stash zou hebben.

Ben jij fan van MAC? Wat zijn jouw favorieten?

Doei!
Vicky

1 opmerking: