Pagina's

maandag 25 augustus 2014

Essence Natural Beauty Lipstick

 
Ik ben een echte lipstick maagd. Er houdt me altijd iets tegen om het op te doen. Zo heb ik vaak velletjes aan m'n lippen en als je daar dan een felle kleur op doet is dat echt geen zicht. Over felle kleuren gesproken meestal durf ik ook gewoon niet en ben ik bang dat mensen het vaak te gaan vinden. Maar ik vind het zelf ook niet te als ik het bij iemand anders zie integendeel ik vind het prachtig hoe iemand kan schitteren met Candy Yum Yum of een andere leuke nieuwe trendy kleur.
 
Daarom heb ik eens goed gek gedaan en mezelf een lipstick gekocht. Ja ééntje maar om het te proberen en te hopen dat hij niet verbannen wordt naar de kast met andere lipsticks die ik nooit op doe.


Essence Natural Beauty Lipstick


 
Dit is een ideale kleur voor als je net als ik een beginner met lipstick bent en je bang bent voor opvallende kleurtjes. De lipstick overleeft ook een kleine hap maar na een tijdje moet je hem toch bijwerken en dat vergeet ik dan meestal :-)
 
 
Deze lipstick heeft me wel over de streep getrokken om eens meer een kleurtje op mijn lippen te doen en ik ga nog wat kleuren van deze collectie aankopen!
 
Ben jij een lipstick fan, draag je liever glossjes of draag je gewoon niets op je lippen? Laat het mij weten in de comments.
 
Doei!
Vicky
 
 


2 opmerkingen:

  1. Deze lipstick is erg mooi en staat je goed. Zelf heb ik ook een aantal uit deze lijn en ze zijn echt super :-) als je nog een mooi neutraal iets roze kleurtje zoekt is "love me" ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen