Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Deauty box augustus 2014



 
 
Een tijdje geleden heb ik een 3 maanden abonnement genomen op de boxen van Deauty genomen. Ik heb mijn abonnement toen niet verlengd met als reden dat ik gewoon te veel beautyproducten had en eerst eens alles wou opmaken. Mijn enthousiasme over Deauty (en neen ik word niet door hen gesponsord) is er nog steeds en nu mijn voorraad weer wat verminderd is kon ik het niet laten om weer eens een Deauty box te bestellen. 

Wat zit er allemaal in de box deze maand?
Vooral NIET verder lezen als jij nog wacht op jouw box, het is altijd leuker om verrast te worden toch.
 
 
 
T. Le Clerc - Blush 11 Pêche Veloutée - Full Size - 28 euro
Hier wordt ik blij van, een full size make up product van een mooi merk. Ik moet toegeven dat ik het merk van naam ken en al vaak naar de producten gekeken heb maar er nog nooit iets van gekocht heb want de prijs hield me altijd tegen. Ideale kans dus om hier verandering in te brengen.

Deauty omschrijft het product als een perzikkleurige blush die je een gezonde gloed bezorgt. Het mooie exemplaar bevat ook een spiegeltje, altijd handig.
 
T. Le Clerc - Nagellak 34 Sirop - Full Size - 16 euro
Om nog blijer van te worden, een full size nagellak in een leuke rode kleur die ik nog niet in mijn stash heb. Ik heb nog geen nagellak van dit merk maar mijn eerste indruk is goed. De lak dekt mooi in 2 lagen en heeft een handig borsteltje. Ik ben benieuwd of hij ook lang mooi blijft zonder te chippen.

Deauty vermeld er nog bij dat dit een hypallergene lak is en dus perfect is voor mensen met een gevoelige huid.
 
SVR - Provegol Overvette Gel - Full Size - 7,55 euro
Deauty verwent ons met nog een full size product van het Franse merk SVR. Ik heb nog nooit gehoord van dit merk maar ik vind het zeker leuk om nieuwe pareltjes te ontdekken. Deze ga ik zeker testen.

De benaming Overvette Gel vind ik niet zo aantrekkelijk klinken maar na de bijhorende tekst van Deauty te lezen leer ik dat dit een reinigingsgel voor zowel gelaat, haar als lichaam is die geen parfum en zeep bevat. Voor mijn haar en lichaam heb ik graag een lekker geurtje maar voor mijn gezicht die wat droger en gevoeliger is zal deze goed van pas komen.
 
Kiehl's - Cucumber Herbal Alcohol Free - 40 ml, Full Size 250 ml - 18 euro
Leuk dat Deauty er ook nog een toner bijgestopt heeft, deze kan ik dan combineren met de reinigingsgel van SVR. 

De toner is alcoholvrij, bevat komkommer en is geschikt voor alle huidtypes. Goed dat het product geen alcohol bevat want dit maakt mijn droge huid er alleen maar droger op.
 
Rene Furterer - Fioravanti: Clarify en Shine Rinse - 50 ml, Full Size 250 ml - 17 euro
Op de verpakking staat enkel een uitleg in het frans en engels en ik kon er niet goed van afleiden wat het product nu precies doet. De geur op basis van citroen, mandarijn en sinaasappel is redelijk scherp en spreekt me niet aan. Gelukkig heb ik het merk eerder gebruikt en wil ik het product toch een kans geven.

Het flesje bevat een soort haarspoeling die de haarschubben sluit, het haar ontwart en ook nog eens voor glans zorgt. Klinkt veelbelovend!
 
Tenslotte zit er nog een staaltje van een huidverzorgende olie van het merk Talika (wederom onbekend voor mij) in de box en een getrouwheidskaart van T. Leclerc waarmee je kan sparen voor een gratis product, voorwaarde is dat je 6 producten koopt maar daar heb je een jaar de tijd voor.

Ik vind het weer een geslaagde box en ik ben vooral heel erg blij met de 2 full size producten van T.Le Clerc, de huidverzorgingsproducten vind ik ook leuk om te ontdekken en uitgebreid te testen en ik hoop dat Rene Furterer mij ook weer aangenaam verrast met hun haarspoeling.

Ik ga de producten snel testen want ik ben heel benieuwd. Ik zal jullie op de hoogte houden met een review van alle producten.

Doei!
Vicky







1 opmerking: