Pagina's

maandag 28 juli 2014

Yves Rocher Monoï Bodysplash

 
 
Na mijn herfstlook artikel wil ik toch nog even in zomerstemming blijven. Dit is trouwens niet moeilijk met het lekker warme weer dat we hebben de laatste weken. Daarom wil ik mijn favoriete zomergeur van het moment met jullie delen het Monoï parfum van Yves Rocher.
 
Ik ben zelf echt niet goed in het omschrijven van geuren maar Yves Rocher geeft de perfecte omschrijving.
 
Laat u meevoeren naar een paradijselijk, hagelwit strand, omgeven door azuurblauwe lagunes, met deze Tahitiaanse geursensatie dat direct een vakantiegevoel oproept. Als de streling van een exotisch briesje komen de geuren van tiarébloemen en ylang-ylang samen tegen een achtergrond van vanille, om de huid te verwarmen als door een zonnestraal.

 
 
Yves Rocher heeft naast de bodysplash ook nog andere producten met deze zalige geur.
 
Monoï
 
Ik heb deze geur al vaker geroken in producten maar ik kon de geur nooit plaatsen. Van welke bloem of plant komt het nou precies? Na wat research te hebben gedaan heb ik het antwoord gevonden.
 
Monoï betekent eigenlijk geparfumeerde olie gemaakt van geweekte bloemblaadjes van de Tiaré Tahiti in een half wasachtige kokosolie. De Tiaré Tahiti is een bloem die veel voorkomt in, hoe kan het ook anders Tahiti. Meer nog het is zelfs het nationale embleem van Tahiti en van deze bloemen worden de bloemenkransen gemaakt die er zo gekend zijn. Velen wisten dit misschien al maar ik heb toch weer wat bijgeleerd.
 
Mijn mening
 
Voor mij kan dit product niet veel misdoen want ik ben betoverd door de zalige geur. Ik heb zelf niet zo veel ervaring met bodysplashes dus ik kan niet veel vergelijken. Ik vind dat de geur wel sneller vervliegt dan bij een parfum maar dit verbaast me ook niet aangezien dit een ander type product is die veel goedkoper is. Ik vind het wel jammer dat de bodysplash nogal kleeft op mijn lichaam. Is dit gebruikelijk of hebben de bodysplashes van bv. Victoria Secret dit niet?
 
Ondanks dat het product wat kleeft zal ik het toch blijven gebruiken. Voor 5 euro heb ik er toch een toffe geur bij. Ik ben blij dat ik er niet veel geld aan uitgegeven heb zo zal ik de geur ook sneller meenemen en minder zuinig op zijn dan bij een parfum.
 
Ben je benieuwd geworden naar deze geur dan moet je nu zeker eens langsgaan bij Yves Rocher want ze geven momenteel 50% korting op bijna hun volledige assortiment.


Doei!
Vicky

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me lekker verfrissend voor de hele warme dagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad wel wat plakkerig. Maar de geur is zoooo lekker <3. Echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor hier zoveel goedere verhalen over en ben dus ook echt razend benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een aanrader Svenja, kan je Yves Rocher makkelijk krijgen in Nederland? Hier in België heel vlot verkrijgbaar.

      Verwijderen