Pagina's

zondag 20 juli 2014

Outfit inspiration #1 Autumn Basics

Nu het volop aan het zomeren is brengt elk merk zijn herfstcollectie uit. De luchtige jurkjes en korte shorts mogen van mij gerust nog even blijven maar toch kriebelt het om al leuke herfst (zwangerschaps)outfits samen te stellen.



Dit zwangerschapsjurkje vond ik op de website van Noppies, het jurkje zelf is van Espirit. Deze was ook nog eens afgeprijsd van 69,96 € naar 34,99 € en belandde wel heel snel in mijn winkelmandje. Ideaal voor de koudere zomerdagen met een ballerina er onder en tijdens de eerste herfstdagen met een panty en laarzen. 

Helaas was maat Small te groot en een Extra Small hadden ze niet meer.


Ja wat kan ik zeggen... Een Michael Kors tas staat nog steeds hoog op mijn wishlist maar ik ben er eerlijk gezegd wat te gierig voor. Ik geef dit geld dan liever uit aan een mooi horloge of een mooi paar laarzen. Ooit zal ik toch zwichten hoor vrees ik :-) Dit is het model Selma in het bruin en kost 359,95 €.



Deze laarzen heb ik gekozen omdat ik deze mooi vind combineren met het jurkje en een paar bruine klassieke laarzen vind ik een must voor je garderobe. Deze vond ik bij Zalando, ze zijn van het merk Caprice en kosten 139,95 €.



Om de basic jurk wat op te vrolijken heb ik er nog deze lange ketting van Sweet Deluxe aan toegevoegd, deze kost 24,95 € en is ook te vinden op de site van Zalando. 

Vind je de look wel leuk maar je bent niet zwanger? Klik dan hier voor een ander leuk jurkje van Vila.

Mijn blog is oorspronkelijk gericht op beauty, waar ik nog steeds van hou maar de laatste tijd schrijf ik het liefst over alles wat met zwanger zijn en baby's te maken heeft. Laat ons zeggen dat het de hormonen zijn. Ik heb wel een aantal leuke ideetjes nog voor beauty artikelen dus dit komt zeker binnenkort online.

Heb jij al iets gekocht van de nieuwe herfstcollecties?

Doei! 
Vicky





2 opmerkingen:

  1. Die Michael kors tas mag er inderdaad wel wezen. Zo mogen ze er mij altijd eentje cadeau doen, want dat bedrag zie ik niet zitten om te betalen! Gelukkig kan ik nog even mijn zomer tassen uit de kast halen, want de zomer is nog lang niet voorbij, he!

    Btw: Er is momenteel een give-away op mijn site. Het zou super leuk zijn mocht je ook meedoen! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad we halen nog even onze zomertassen boven en wachten op een gulle schenker voor de Michael Kors tas :-)
      Ik kom zeker eens langs op je blog.

      Verwijderen