Pagina's

donderdag 17 juli 2014

24 weken zwanger: buggy gekozen!



Nee, deze keer begin ik deze blogpost niet met hoe snel de tijd gaat en zo. Deze week was een week waarin ik me niet goed voelde maar ook van leuke aankoopjes voor ons klein wondertje.
 
 
Sorry, ik wil niet altijd negatief klinken maar het moet toch gezegd dat ik mij deze week niet echt goed voelde. Lag het nu aan het slechte weer of niet, ik was moe en had nergens fut voor. Dit weekend hadden we twee etentjes waarop ik het echt lastig had. De drukte en warmte werden me te veel en toen voelde ik me vaak duizelig en dat werkte heel erg op m'n gemoed want het frustreerde mij enorm dat ik moeilijk heb op een doodsimpel etentje. Normaal moeten we in augustus naar twee trouwfeesten en deze heb ik afgezegd aangezien ik al niet tegen de 'drukte' kan van een gewoon restaurant. Gelukkig hebben de mensen er wel begrip voor maar ik vind het zelf heel stom. Ik ben normaal een persoon die er graag overal bij is en nu moet ik luisteren naar m'n lichaam.
 
Verder waren er een aantal leuke momentjes waaruit ik dan wel weer positieve energie putte. Zo hebben we een aantal tweedehandsspulletjes gaan ophalen. We kochten een park, een badje en een relax die allemaal nog in supergoeie staat waren en op de koop meer dan de helft minder kostten. Van zo'n dingen word ik nu eens goedgezind :-)
Een ander leuk moment deze week was toen we met m'n vader en stiefmoeder de buggy gekozen hebben bij Dreambaby. Ik kan niet wachten om onze kleine schat er voor het eerst in te leggen. We kozen de Maxi Cosi Mura Plus waarover ik heel veel goeds gelezen had en ook de verkoopster was razend enthousiast over deze buggy.
 
Baby
 
Zalig vind ik het om ons kleintje elke morgen te begroeten, ik leg dan m'n hand op mijn buik en voel hem lekker terug stampen. Intussen gebeurd dit ook als Steven 's ochtends zijn hand op mijn buik legt. Ook 's avonds toen mijn vriend rond 22u (hij werkt in ploeg) thuis kwam voelde ik dat onze baby extra beweeglijk werd, "joepie papa is thuis!".
 
Cravings
 
Grappig dat mijn goestingskes elke week anders zijn. Deze week heb ik wat minder pindakaas gegeten maar was ik gek op krabsalade. Dit is ook wel iets dat al een paar keer terug gekomen is tijdens mijn zwangerschap. Iets dat ik 6 maanden geleden nooit at omdat ik het gewoonweg beu gegeten was. Deze week heb ik ook wat minder gesnoept want de week er voor at ik echt wel voor twee zoals ze zeggen.
 
Mood
 
Ik ben blij dat deze week gepasseerd is en hoop dat ik meer fut heb en happier ben komende week.
Terwijl ik deze post schrijf voel ik mij alvast veel beter. Klaar voor een nieuwe week dus!
 


Deze week heb ik niet veel foto's genomen maar ik wou toch zeker nog een buikfoto plaatsen. Nogmaals met mijn maxidress van H&M maar vandaag was het zo'n 30 graden en dan is dit echt een zalige outfit om aan te hebben, eronder droeg ik mijn elegante (uhum) Birkies.
 
Tot volgende week!
 
Vicky
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten