Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

Babyshoplog: Hema, Zeeman, Action en Noukie's



Alle (aanstaande) moeders zullen het beamen, het is moeilijk om al die veel te schattige spulletjes voor je kleintje te weerstaan. Ik probeer niet té veel op voorhand te kopen want welke maat gaat onze kleine spruit hebben? Wordt het een kleintje zoals de mama, of wordt het een grote baby zoals de papa... Maar toch, als mama wil je dat je kindje leuk gekleed is en niets te kort komt.

Om al dat leuks met jullie te delen heb ik een shoplog gemaakt met de spulletjes die ik de afgelopen weken kocht.

Hema
Deze kleertjes kocht ik vorige week bij de Hema. Ik had gisteren op hun site gezien dat deze nieuw binnen waren en besloot een kijkje te gaan nemen en kocht een leuke newborn outfit. Ik  ben van plan, als het past natuurlijk om deze outfit aan te doen bij het verlaten van het ziekenhuis. Natuurlijk doe ik daar nog een lekker warm jasje bij en zal ik ons kleintje ook nog lekker induffelen in een voetenzak. Het is precies of ik er van uit ga dat het zal vriezen dat het kraakt eind oktober, maar better safe than sorry :-)

  • Mutsje - 3,95 euro
  • Gestreepte body met lange mouwen - 5,50 euro
  • Truitje met lange mouwen - 4,95 euro
  • Broekje in afgewassen jeans look - 9,95 euro




Zeeman
Ik was op slag verliefd op dit jasje met schattige oortjes. Het is een heel warm jasje en ik heb deze bewust in een maat groter genomen in de hoop dat onze kleine man dit dan wat langer zal kunnen dragen. Deze jasjes hebben ze ook in roze en donkerblauw maar deze met het uiltje vind ik het schattigst. Ik heb wel al gehoord van andere toekomstige mama's dat ze deze jasjes niet gezien hadden in hun Zeeman filiaal en op hun website vond ik het ook niet terug. Ik heb geluk gehad, hier in Wevelgem zijn ze dus wel verkrijgbaar. Aangezien ik nog niet veel broekjes heb kocht ik dit broekje die er trouwens leuk bijpast met het geel die terugkomt.

  • Wit jasje in fleece - 7,99 euro
  • Grijs broekjes met strepen - 2,79 euro



Action
Ik ging eigenlijk langs bij Action om fotokaders te kopen en kwam terug thuis zonder kaders en met leuke body's. Deze body's hebben lange mouwen en drukknoopjes onderaan. Ik kocht ze in sets van 2 en deze kosten +/- 4,80 per set. Of de kwaliteit goed is weet ik niet maar body's kan je nooit genoeg hebben voor je kleintje.




Noukie's
Een tijdje geleden kocht ik deze leuke pyjama bij Noukie's. Ik kocht het pyjamatje in het Noukie's filiaal in Maasmechelen Village. Deze was dus al aan een outlet prijs en daarnaast was het artikel ook nog afgeprijsd. De exacte prijs weet ik niet meer maar ik schat een 17 euro. De pyjama is lekker zacht en is in badstof.


Kijk wat een leuk detail op de achterkant van dit pakje.

Ik zal me nu wat proberen in te houden maar ik kan niet garanderen of dit zal lukken. De zomerkleertjes heb ik makkelijk kunnen laten liggen omdat onze kleine man eind oktober geboren wordt maar nu je overal leuke herfstcollecties ziet verschijnen zal de garderobe van Maurice wel nog uitgebreid worden.

Als er nog iemand tips heeft met leuke winkels voor babykledij laat het gerust achter bij de comments.

Doei!
Vicky











Geen opmerkingen:

Een reactie posten