Pagina's

donderdag 3 juli 2014

♥ Asos Wishlist ♥

Tijd voor één van m'n favoriete periodes van het jaar, de solden! Ik hou er van om de winkelstraten af te slenteren op zoek naar leuke items aan ferm verminderde prijzen. Ik koop ook niet zo veel merkkledij maar tijdens de solden probeer ik toch altijd een paar leuke stuks te scoren.

Door zwanger te zijn beleef ik de solden deze zomer een beetje anders. Eerst en vooral neemt mijn lichaam tegenwoordig hele andere proporties aan en heeft mijn buikje momenteel een groeisport. Ik ben er wel blij mee want nu kan ik ein-de-lijk beginnen pronken met mijn zwanger buikje. Dus kleding kopen is wat moeilijker maar toch kan ik het niet laten hoor. Hopelijk pas ik er nog wel een tijdje in.Ten tweede heb ik de fut niet om de hele dag te gaan shoppen door mijn duizeligheid. Gelukkig regent het online van de kortingen en ben ik dus vaak te vinden op Asos.com, Zalando en nog zo veel andere sites.

Vooral Asos was een leuke ontdekking zeker omdat ik nog nooit op de site geweest ben. Als je op zoek bent naar hippe zwangerschapskledij moet je er zeker eens een kijkje nemen. Ze hebben er alles, van maxidresses tot ieniemienie zwangerschapsshorts maar ook de niet-zwangere fashionista's zullen er hun slag kunnen slaan.

♥ Mijn Wishlist










Deze items zijn allemaal afgeprijsd maar je moet wel snel zijn want intussen is de leuke sweater helaas al uitverkocht in mijn maat.

Momenteel ben ik nog aan het twijfelen om te bestellen omdat ik niet goed weet hoe het gaat qua verzending, betaling en retour sturen.

Mocht je denken dat ik alleen voor mezelf shop tijdens de sales dan heb je het mis. Binnenkort volgt een mini-shoplogje met wat ik allemaal kocht voor Maurice, wat trouwens niet de echte naam is hoor. De echte naam houden we stil tot ons wondertje geboren wordt. Om ons niet te verspreken hebben we het momenteel maar over Maurice :-)

Doei!
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten