Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Alcoholvrije cocktails

Zwanger zijn en alcohol = een slechte combinatie, vind ik toch. Een glaasje bij tijd en stond kan wel maar ik probeer het zo weinig mogelijk te doen. Áls ik het toch doe voel ik mij er wel steeds schuldig over en wat zijn 9 maanden nu op een heel leven. Je krijgt er ook zo veel voor in de plaats.

Normaal in de zomer wordt er bij ons wel wat afgedronken. Niet dat we ons elke avond ladderzat drinken maar een zonnige zomeravond vráágt toch een lekker aperitiefje en bij die barbecue hoort toch een fris glaasje rosé. Daarom heb ik mij intussen verdiept in alcoholvrije alternatieven en omdat ik tegenwoordig nogal snel moe ben, het liefst kant-en-klare versies.



Het eerste experiment was alcoholvrije wijn maar dit vind ik persoonlijk niet te drinken. Daarna volgden de flessen Zéro Degré van Stassen, wat wel lekker is maar toch miste ik iets.




Toen ik laatst bij Delhaize winkelde viel mijn oog toevallig op 3 alcoholvrije cocktails waarvan ik de Mojito probeerde. Ik moet zeggen: dit wordt mijn vaste cocktail deze zomer. Hij is perfect van smaak en de smaak ligt dan ook dicht in de buurt van een echte Mojito. Ik ben er heel erg enthousiast over.


Delhaize heeft nog 2 andere alcoholvrije cocktails nl. Pina Colada en Sangria. Ik hoop dat deze ook zo veelbelovend zijn als de Mojito. De prijs is ook een meevaller 1,99 euro voor een fles van 75 cl, goeie zet van Delhaize!

Hebben jullie nog tips voor lekkere, kant en klare alcoholvrije cocktails?

Doei!
Vicky


Geen opmerkingen:

Een reactie posten