Pagina's

zondag 13 april 2014

Mini shoplog: H&M en Michael Kors


Ik heb wat nieuwe, kleurrijke spulletjes gekocht die ik met jullie wil delen. Het is niet super veel en daarom heb ik er ook nog iets van Michael Kors aan toegevoegd. 

Dit is een soort tuniek met wijde mouwen, komt van de H&M en kost 9,95€. Ik ben van plan om deze op reis te dragen over mijn roze bikini, dus dit zal zeker goed samen passen.

Dit jurkje zit perfect! Het sluit bovenaan mooi aan en loopt mooi uit aan de onderkant. De meeste kleedjes bij H&M zijn van die losse modellen maar daar sta ik totaal niet mee. Dit jurkje kostte ook 9,95 €, lekker goedkoop dus. Dit jurkje bestaat ook nog in andere printjes en in effen rood en donkerblauw. 

Deze oorringen vielen me meteen op, ze zijn wel aan de grote kant dit zal nog even wennen zijn voor mij. Ik heb graag oorringen die met veel outfits matchen en deze witte kleur past bij veel. Deze kostten 4,95 €.

Tenslotte mijn duurste en leukste aankoop: ein-de-lijk een Michael Kors horloge in rosé goud (het valt mij net op dat de kleur niet echt goed overkomt op de foto). Ik spreek er al zo lang over om dit te kopen maar bleef telkens twijfelen. Ik heb het horloge op ons weekend naar Duitsland gekocht zo heb ik er ook een leuke herinnering aan. Deze kostte 239 €.

Ik ben super blij met mijn nieuwe aankoopjes. Mijn voornemen was om na de saaie, grijze winter wat meer kleur in mijn outfits te steken dus daar ben ik wel in geslaagd.

Bedankt voor het lezen!

Doei! 

Vicky





1 opmerking:

  1. Over dat jurkje van H&M heb ik gisteren een artikel geschreven, ik vind 'm erg mooi! Vandaag hou ik een link party op mijn blog waar je je artikelen kunt spammen, doe je mee? x

    BeantwoordenVerwijderen