Pagina's

zondag 13 april 2014

Beauty Nightmare 1: toilettas en make-up vergeten op citytrip!

 


















 
 
Een tijdje geleden zijn mijn vriend en ik samen met m'n ouders een weekendje weg geweest naar Duitsland. We hebben nogal last-minute, lees: de ochtend van vertrek zelf onze reistas gemaakt. Toen we al een uur aan het rijden waren, schoot het me te binnen.

Ik: schat, heb jij de toiletzak nog in de valies gestopt (ik was al klaar, hij moest nog zijn tanden poetsen)?
Schat: neen, ik dacht dat jij dat ging doen?
Ik: en ik dacht dat jij dat ging doen! Sh*t! (vol in paniek noodoplossingen aan het zoeken)

Dus wij zonder toilettas op weekend naar Cochem, een Duits wijndorp met welgeteld 2 supermarkten en 1 kruidenierszaak. Dus geen Kruidvat, Hema, Rituals,...

Toen we aankwamen zijn we gelijk de buurt gaan verkennen en heb ik toch nog volgende spulletjes kunnen bemachtigen.




























Op deze foto zie je mijn beauty emergency producten, of de producten voor een basis verzorging. Valt nog mee toch voor iemand die anders 2 toilettassen meezeult. De keuze was ook beperkt. Zo heb ik geen reinigingsmelk en lotion gevonden maar 2 dagen zonder heeft mijn huid wel overleefd.

- wattenschijven
- ontschminker
- reinigingsdoekjes
- tandenborstel (niet op foto)
- tandpasta ( niet op foto)
- deoroller (niet op foto)
- BB crème

Parfum, dagcrème en mascara heb ik van m'n moeder gebruikt en ik had nog een klein haarborsteltje in mijn handtas.

Ik heb er het hele weekend netjes bij gelopen maar toch miste ik m'n eigen beautyspulletjes. We hebben het overleefd maar binnenkort gaan we een week naar Griekenland en dan zullen m'n toilettassen als eerste in de valies zitten!

Welke beautyproducten zou jij eerst en vooral gaan kopen als je alles vergeten bent op vakantie?

Doei!

Vicky

2 opmerkingen:

  1. Haha geweldig, en toepasselijk artikel voor mij. Ik vlieg over een paar uur alweer naar Londen. Maar volgens mij ben ik niets vergeten in te pakken hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zou je in Londen snel wat beautyspulletjes kunnen shoppen :-) Geniet er van, ik wil oook! :)

    BeantwoordenVerwijderen