Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Mijn Favoriete bodylotions

 
 
  Na het douchen is het bij mij een steevaste gewoonte om mijn huid in te 
  smeren met een zalig ruikende en liefst ook nog verzorgende bodylotion. In de
  winter kies ik meestal voor een zoetere bodybutter en in zomer heb ik het
  liefst een frisse bodylotion die snel in mijn huid dringt.

  ♥Dit zijn mijn favorieten momenteel ♥

   Collageen lichaamsmelk - Mylène - 21,35 €

   Deze lichaamsmelk heeft een tijdloze, zachte geur en dringt snel in. Deze  
   lichaamsmelk doet meer dan alleen lekker ruiken, ze heeft ook een
   verzorgende, verstevigende werking op de huid en is perfect tegen striemen,
   wat wil een meisje nog meer?
 
   Mystique bodylotion - Mylène - 15,45 €

   Nog een bodylotion van Mylène, maar deze wou ik toch ook even vermelden.
   Want ik gebruik deze heel vaak, ik ben verslaafd aan de geur. De lotion
   dringt ook weer snel in de huid en de geur blijf je hele dag ruiken en dat heb 
   ik toch niet vaak met een bodylotion.
 
   Body Butter Duo Vanille - The Body Shop - prijs niet terug gevonden

   Dit is een zalige bodybutter met een gewoon deel en een iets vetter gedeelte. 
   Deze trekt wat minder snel in maar is ideaal wanneer mijn benen te droog 
   zijn. Ik hou ook enorm van de vanillegeur. The Body Shop heeft dit duo
   principe voor meerdere van hun geuren, super handig. Het normale gedeelte
   gebruik je voor de minder droge gedeeltes en het vetter deel voor droge
   plekjes.


   Mango Temptation - Victoria Secret - 14,50 €

   Deze geur ruikt lekker zoet en ook al is het een bodybutter, deze trekt toch
   snel in de huid. Maar deze behoort tot mijn favorieten omdat ik dan weer de 
   Victoria Secret store van Londen terug zie. Deze winkel bevat enorm veel
   verdiepingen en is echt prachtig om te zien. Leuk toch hoe een product/geur
   een bepaalde herinnering kan ophalen. Hebben jullie dit ook?

   Wat zijn jouw favoriete bodylotions?

   Doei!

   Vicky


Geen opmerkingen:

Een reactie posten