Pagina's

woensdag 2 april 2014

Rituals Laughing Budda


Ik gebruik heel graag de producten van Rituals. Ik hou van hun zalige geuren. Ik gebruik de producten vooral op van die verwenmomentjes wanneer het iets meer mag zijn.

Op hotel ben ik ooit eens een bepaalde geur van Rituals tegengekomen en die geur is me altijd bijgebleven. Helaas vond ik ze nooit terug, tot ik de Laughing Buda collectie bij Rituals zag.

Rituals heeft altijd een leuk verhaal rond hun collecties:
De lachende Buddha leefde duizenden jaren geleden in China. Deze vrolijke monnik overlaadde de mensen die hij onderweg ontmoette met gezondheid en voorspoed. Hij werd al snel een Chinees symbool voor geluk. Het eeuwenoude geloof dat het geluk jou ten deel valt als je over de buik van de Buddha wrijft is ook vandaag de dag nog springlevend.

Laatst was er een actie waarbij je voor 50 euro moest besteden en dan kreeg je de Happy Mist cadeau. Ik kocht een dagcrème (waarover ik later mee zal vertellen), een deo voor mijn vriend en tenslotte de Fortune Oil van de Laughing Buda collectie.

                                    Fortune Oil - 8,50 €

Ik ben gek op de geur van deze doucheolie, de olie ruikt naar een combinatie van zoete sinaasappel en ceder. Ik had wel gehoopt dat de olie meer ging schuimen. Met een douchespons (je weet wel zo'n bol aan een touwtje, ik weet de juiste naam niet) schuimt het product meer. De Fortune Oil hydrateert en verzorgt je huid waardoor je je bruine kleurtje langer behoudt. Leuk meegenomen toch?


                                   Happy Mist - 16,50 €

De Happy Mist is een verfrissende lichaam- en textielspray op basis van mandarijn. Het product bevat geen alcohol waardoor het de huid niet zal irriteren.

Verder bevat deze collectie nog:

- Fortune Scrub 10 €
- Good Luck Scrub 15,50 €
- Happy Buddha doucheschuim 8 €
- Happy Hands handlotion 8,50 €
- Mandarin Bliss Spray anti transpirant spray 8 €
- Mandarin Bliss Stick anti transpirant stick 9,50 €
- Mandarin Luck parfumolie 13,50 €
- Touch Of Hapiness bodycrème 15 €

Bron foto's: http://eu.rituals.com/nl-be/laughingbuddha-products.html

Deze producten zijn momenteel op de website uitverkocht maar je kan ze wel nog in de winkels krijgen.
Ik ben zo gek op de geur dat ik ook nog van plan ben om de bodycrème te halen.

Heb jij deze producten al getest?

Doei!

Vicky

1 opmerking:

  1. Deze ruiken echt super lekker! Ik liep de winkel een keer in en dit schreeuwde mijn naam, super leuk, fris en fruitig ruikt het! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen