Pagina's

zondag 24 november 2013

Kruidvat Shoplog november 2013

 
 
Ik had nog even tijd over voor ik naar een afspraak moest. Daarom bracht ik vlug nog een bezoekje aan Kruidvat om enkele back ups van favoriete producten te gaan halen. Tot ik het grandioze idee kreeg om eens een kijkje te nemen naar de gel nails at home collectie...
 



 Ik had de Essence Nails At Home collectie al op menig blog zien voorbij komen en de eerste indrukken leken positief. Achteraf heb ik niet veel meer gevonden hier over dus besloot ik om toch zelf even de producten te testen.
 
Het was niet echt mijn bedoeling om de Nails at Home collectie te kopen. Daarom deed ik een gok naar wat ik nodig had en kocht ik de Gels nails at home led lamp (29,99 €), de French gel top coat (2,99 €), de Peel off gel base (2,99 €) en tenslotte de Essence Studio Nails caring nail oil (1,99 €). Deze laatste is niet noodzakelijk om de lak te plaatsten maar leek me wel handig omdat mijn nagelriemen altijd scheuren en zo stug zijn.

Edit:oeps, toen ik bezig was met testen bleek dat ik de primer, cleanser en de Clear Gel Topcoat vergeten was, deze staan niet op de foto's maar ben ik nog snel gaan halen.
 
 
Toen ik toch op dreef was kocht ik ook nog eens 2 parfumverstuivers van True Spirit(4,99 €). Ik heb hier een aantal reviews over gelezen en het lijkt mij wel handig. Momenteel gebruik ik Miss Dior, het is een 100 ml en ik vind het altijd zo jammer om die mooie flessen in mijn tassen mee te nemen. Ik kocht er gelijk 2 omdat ik graag afwissel en elk in een ander kleurtje zo houd ik ze gemakkelijk uit elkaar.

 
Tenslotte zag ik dat ze weer mijn favoriete speldjes, ook van True Spirit (1,99 €) verkochten. Ik had ze deze zomer al in het groen gekocht en ik moet zeggen dat deze super goed blijven zitten in mijn gladde, steile haar.
 
 
Mijn favoriete handcrème momenteel is Vaseline hand + stronger nails (2,99 €). Hij trekt super snel in en hij doet ook veel goeds voor mijn nagels. Ze voelen steviger aan maar ze glanzen vooral heel erg mooi. Het is de eerste keer dat ik lyrisch ben over een handcrème dus deze moet wel heel speciaal zijn.

 
Tenslotte de make-upproducten waarvoor ik eigenlijk kwam. Catrice Camouflage Cream in 020 Light Beige (2,99 €). Nu het weer winter is kan ik niet zonder. Ik heb altijd veel roodheden en oneffenheden in mijn huid en de Camouflage Cream is voor mij de beste budgetoplossing. Ik nam ook Essence All About Matt (3,59 €)mee. Deze heb ik zelf nog nooit getest maar je komt hem op praktisch elke beautyblog tegen. Ik ben hier super benieuwd naar.

Zo, dit was mijn allereerste shoplog. Ik vond het leuk om te doen. De foto's zijn nog niet van de beste kwaliteit maar ik zal er aan werken. Voor de weinige lezers momenteel: bedankt om toch even de tijd te nemen om dit stukje te lezen :-)

XOXO

Vicky
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten