Pagina's

zondag 17 november 2013

Instagrampics #1

Ik zal elke week een online dagboekje plaatsen met alles wat ik de moeite waard vond om vast te leggen op mijn Iphone camera. Voor mij is het nog geen automatisme om kiekjes te nemen van alle leuke momenten.


Maandag was een feestdag en hebben we de hele dag in de zetel blijven hangen. Ik zou niet meer zonder de gezellige warmte van een haard kunnen.


Maandaggevoel op dinsdag, klaar voor de nieuwe werkweek met een nieuwe pull van Tischa in Wevelgem.


Mijn vriend verraste mij woensdag toen ik thuis kwam van mijn werk. Hij had het bad laten vollopen met mijn favoriete badschuim. Ook had hij de badkamer volgezet met kaarsjes en een fles cava. In de winter kan ik hier echt van genieten.


Op dit moment viel de regen met bakken uit de lucht terwijl de zon scheen. Als je goed kijkt zie je hier 2 regenbogen naast elkaar. Mooi toch.

 
Selfie met een cosy sweater en mijn pantoffels van de Primark. Deze sweater van Only is zo fluffy, ik weet nu al dat ik deze veel zal dragen.


Op zaterdag heb ik een wellness namiddag gedaan bij Casa Caliente in Avelgem. Het was juist enorm koud die dag dus de warmte van de sauna was meer dan welkom. Verder had je er nog een stoomcabine, ligstoelen met infrarood, een voetbad, een jacuzzi en een buitenzwembad.


Vandaag hebben we opnieuw onze haard aangelegd. Dit kussen lag er recht voor. Zie ze genieten, mijn kleine schatjes.

Zo dit was mijn week. Het is nog een beetje zoeken om de foto's allemaal mooi gelijk te krijgen maar ik wou deze diary toch al delen. 

XOXO

Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten