Pagina's

dinsdag 12 november 2013

ABC tag

Misschien een gemakkelijk blogje om te schrijven maar ik vind het zo leuk om te doen. Zo leren jullie mij alvast een beetje kennen. Hier gaan we!

A. Age: 24, bijna een kwarteeuw.
B. Best friend: Ik heb er 2, vriendin 1 ken ik al 11 jaar maar we zijn een beetje uit elkaar gegroeid doordat we ver van elkaar zijn gaan wonen. Toch blijft ze altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben. Vriendin 2 ken ik intussen 6 jaar, we zien elkaar niet elke week maar we weten wat we aan elkaar hebben en bellen en sms'en regelmatig.
C. Chore you hate: Bedden opmaken, het lukt mij nooit om de donsdeken mooi in mijn overtrek te krijgen.
D. Dreamhouse: Ergens in een warm land aan de kust liefst met een leuk haventje in de buurt.
E. Essential start of your day: Instagram bekijken met een lekkere pot havermout
F. Favorite color: Voor kledij poederkleuren en op andere vlakken pink, pinker, pinkst!



G. Gold or silver: Goud
H. Height: 1,68 m
I. Instruments I play: Geen enkel. Daar zijn vast veel mensen blij om want ik heb echt totaal geen gevoel voor ritme.
J. Job Title (most recent): Customer Service Assistant
K. Kids: Geen
L. Life is incomplete without: Mijn vriend, familie en mijn hondjes
M. Music that you always listen to: Ik heb niet echt een favoriet liedje, momenteel hoor ik graag Lady Gaga. Vooral haar laatste hit Applause kan de hele dag in mijn hoofd zitten.



N. Nickname: Vichy, Vie
O. Overnight hospital stays: 3 jaar geleden heb ik een kleine week in de kliniek gelegen. Een soort ontsteking op mijn darmen. Man, wat een buikpijn had ik toen! Voor iemand met een fobie voor naalden en bloed zijn er leukere plaatsen om te vertoeven.
P. Phobias or fears: Ik ben voor meerdere dingen bang. De ergste zijn deze hier boven: naalden en bloed. Als ik iemand zie bloeden of zelf bloed voel ik me plots raar, een beetje licht in mijn hoofd. Ze moeten er nog maar over praten en het begint al. Ik zou een superslechte verpleegster zijn.
Q. Quote from a movie: Heb ik niet, ik heb even gezocht op internet maar vind niet onmiddellijk iets.
R. Reason to smile:  Een blik op mijn schattige hondjes, mijn vriend die zijn grappige zelf is, mooi weer, versgebakken zoetigheid,...



S. Siblings: Een stiefzus van een jaar jonger dan mij en een stiefbroer van een jaar ouder.
T. Time you wake up: In de week om 7uur en in het weekend ben ik meestal uit de veren tussen 7 en 9u. Ik kan echt niet uitslapen! Blijkbaar was dit als kind al zo, moet dit lastig geweest zijn voor mijn ouders.
U. Underwear: Sloggi Invisible Touch Hipsters
V. Very important date this year: 23 maart, dan is een goeie vriendin van mij getrouwd.
W. Worst habit: Met stip op 1, uitstelgedrag. Mijn vriend wordt er gek van. Ik probeer er aan te werken, misschien maar opnieuw als goed voornemen inlassen voor volgend jaar.
X. X-ray’s you’ve had done: Van mijn darmen toen ik 3 jaar geleden in de kliniek lag.
Y. Yummy food you make: Ovenschotels zijn mijn favoriet. Daarnet heb ik nog een cannelloni recept uitgeprobeerd. Yummy, al zeg ik het zelf.
Z. Zoo animal: Een giraf, dit vind ik toch het opmerkelijkste dier als ik naar de zoo ga.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Er volgt snel een nieuw blogje.

XOXO

Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten