Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

NOTD: PN 324 Waiting for Tonight

 
Omdat ik momenteel zelf niet meer tot bij m'n tenen kan laat ik momenteel een nagelstyliste komen om mijn teentjes toch mooi in een kleurtje te laten lakken. Dit laat ik momenteel doen met gelish en zo blijft dit toch een 6-tal weken mooi. De nagelstyliste kwam net op de Dag Van De Klant waardoor ik dit leuke lakje cadeau kreeg. Het lakje heeft een matte kleur, dit zie je beter op de onderste foto waar ik geen flits heb gebruikt.
 
 
Ik vind het een heel leuke kleur en ook het matte effect vind ik eens iets anders. Ik kende het merk Pro Nails nog niet maar als je hun website bekijkt zal je zien dat dit merk toch heel professioneel oogt en wellicht door veel beroepsmensen gebruikt zal worden.
 
Zelf ben ik nogal teleurgesteld in de kwaliteit van dit lakje. Tegen het eind van de dag begon de kleur al af te bladderen. De prijs van het lakje kon ik nergens terug vinden maar ik ga er van uit dat de lakjes ook niet heel goedkoop zullen zijn.
 
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit merk kennen en wat jullie ervaringen er mee zijn? Hopelijk zijn de andere kleurtjes langer houdbaar?
 
Doei!
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten