Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Deauty box oktober 2014

Vrijdag is de oktober box van Deauty binnen gekomen en ik hoopte vooral dat deze beter ging bevallen dan de box van september. Ik gebruik bijna alle producten die ik van Deauty ontvang maar van de septemberbox gebruik ik eigenlijk geen enkel product, jammer!
 
Toen ik de box opende was het eerste wat ik dacht, MAAR 4 producten? Ik ben het gewoon van Deauty dat er 5 producten in de box zitten. Toen ik de bijhorende uitleg las heb ik het Deauty snel vergeven. Er zit namelijk een Full Size product in ter waarde van 79 euro.
 

Karin Herzorg - Vitamin H - Full Size - 79 euro
Dit merk zou het favoriete verzorgingsmerk van Kate Middleton zijn. Deze crème is een voedende cocktail van ingrediënten zoals Biotin (vitamine H), wortelolie, Beta-caroteen en Rosewoodolie. Kortom, een perfecte crème die je huid een gezonde gloed bezorgt tijdens de donkere herfstdagen.
 
Wauw klinkt goed, hier ben ik razend benieuwd naar. Ik hou nog altijd het meest van skincare producten en intussen ben ik deze crème volop aan het testen. Tot nu toe bevalt hij heel erg goed!
 
 
L'Oréal Professionnel - Mythic Oil voedend masker - 75 ml, Full Size 200 ml - 22,65 euro
Bij Deauty zijn ze fan van het Mythic Oil gamma van L'Oréal Professionnel, nadat de shampoo een tijdje geleden in de box zat is het nu tijd voor het voeden masker van deze lijn. Door een combinatie van arganolie en katoenzaad wordt het haar in no time weer soepel en glanzend.
 
Hier ben ik ook heel blij mee. De shampoo van dit gamma is de vorige keer goed bevallen dus dit maskertje ga ik ook zeker gebruiken.



A-Derma - Sensifluid Micellaire Melk - 75 ml, Full Size 200 ml - 13,60 euro
Dit innovatieve reinigingsproduct van A-derma bevat een micellaire technologie die hygiëne en verzorging combineert. Bij contact met de huid verandert de melkachtige textuur op slag in water. Hij reinigt en hydrateert en je hebt geen lotion nodig. Het product hoeft ook niet nagespoeld te worden.
 
Nog een product die mij als skincare lover heel erg interesseert. Ik ken dit merk niet en heb ook nog geen ervaring met dit type product. Ik ben zelf gewoon om mijn huid te reinigen met een reinigingsmelk en een lotion. Ik ben benieuwd naar dit product waarbij je geen lotion moet gebruiken en die je ook niet moet afspoelen.


Scharzkopf - Essence ULTÎME Shampoo - 50 ml, Full Size 250 ml - 3,99 euro
Deze shampoo voor beschadigd haar is ontworpen in samenwerking met Claudia Schiffer. De shampoo bevat omega olie die het haar tot in de punten herstelt zodat je lokken weer helemaal glanzen.
 
Dit product en de geur er van doen me wat denken aan shampoos van bij de kapper. Toch is dit een drogisterij product, die helaas silicone (PEG-12 Dimethicone) bevat. In mijn artikel over High End VS Budget Shampoo kon je lezen dat ik er nog niet uit ben of mijn haar nu echt mooier wordt van een kappersshampoo, dus dit product ga ik toch wel een kans geven.
 
 
Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik deze keer weer enthousiast over de producten die in de box zitten. Als ik dan toch 1 puntje van kritiek zou moeten geven dan zou ik het leuk gevonden hebben dat er nog een make up product in de box had gezeten. Maar Deauty kennende zal er wel in één van de komende boxen een make up product zitten. De feestdagen komen er aan toch?
 
Wat vind jij van de producten uit deze box?
 
Doei!
Vicky
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten