Pagina's

woensdag 4 december 2013

Londen Christmas Shopping

Ein-de-lijk, ik ga binnenkort opnieuw naar Londen! 3 jaar geleden ben ik er geweest en ik ben er mijn hart verloren. Dus het werd meer dan tijd om eens terug te gaan. Deze keer is het vooral voor de typische Christmas Shopping.

 

We beginnen met het interessantste: beautyshoppen!
Londen vind ik een paradijs als het op shoppen aankomt. Je hebt er verschillende wijken om te shoppen waaronder The West End met zijn beroemde Oxford Street. Dit zou naar verluidt de grootste winkelstraat van Europa zijn. En het zou mij eigenlijk niet verwonderen want ik weet nog dat ik bij mijn vorige bezoek niet eens het begin en het einde van de beruchte straat gezien heb.

Sinds ik actiever met beauty bezig ben en nu ook begonnen ben met mijn blog heb ik toch een paar plaatsen op mijn to do lijst staan.



Selfridges
Wie een beetje beautyliefhebber is gaat langs bij Selfridges. Je kan er vooral de luxe merken vinden zoals Chanel, Dior en ook Nars. 

Boots
Bij Boots vind je eerder drogisterijmerken zoals Sleek en Soap & Glory. Dit zijn merken die je in BelgiĆ« niet vindt. Ik ben vooral gek op de oogschaduwpaletten van Sleek en ik zou graag mijn eerste Real Techniques kwasten kopen. Ze doen er vaak speciale acties zoals 2 + 1 gratis. 


 
Victoria Secret
Hier ben ik zoooo benieuwd naar. Ik heb al super veel shoplogs gelezen maar zelf ben ik er nog nooit geweest. Er is trouwens geen Victoria Secret in Belgie, dus een bezoekje meer dan waard. online bestellen in Belgiƫ is wel mogelijk

Primark
Moet je voor de Primark naar Londen hoor ik je denken. Ja als het van mij af hangt wel. Er is enkel een Primark in Luik en dat is toch een twee uur rijden voor mij. In Londen is het een enorme winkel en heb je ook een ander aanbod. 


 
Kerstmarkt in Hyde Park
Ten slotte gaan we zeker eens kijken op de kerstmarkt in Hyde Park. Deze zou zodanig groot zijn dat er een plattegrond uithangt. Naast talrijke kraampjes zijn er ook kerstmisattracties.

Ik kijk al uit om volledig in de kerstsfeer ondergedompeld te worden. Hebben jullie nog tips?

London Here We Come!

XOXO
Vicky

(bron foto's: Pinterest.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten