Pagina's

donderdag 5 december 2013

Deauty Kerstactie

Toen ik vandaag mijn mails opende zag ik een leuk mailtje van Deauty die ik wou delen. Je zal denken weer een blogpost over Deauty maar ik schrijf dit volledig uit mezelf dus niet in opdracht van hen (dit even ter info).

Deauty heeft voor de feestdagen namelijk 2 leuke boxen uitgebracht.

Deauty Glamour Box

Deze box bevat 7 producten, waarvan 5 full sizes! De box heeft een totale waarde van 57 euro maar kan je kopen voor 15 euro. De box wordt voor 13 december geleverd. Ideaal dus om cadeau te geven met de feestdagen

 
De box bevat:
 
- Jean Marin Strip Lashes + Strip Lash adhesive - Full Size
 
- The Body Shop Shea Body Scrub - 50 ml
 
- Maybeline Baby Lips - Full Size
 
- Catrice Lippenstift nr. 260 - Full Size
 
- Biotherm Biomains Handcreme - 20 ml
 
- Plante System Oogcontour gel tegen donkere kringen - Full Size
 
- L'Oréal Paris Superliner Blackbuster - Full Size
 
Leuke box vind ik persoonlijk, er zitten veel Full Sizes in dus dat maakt het wel interessant. Het is goed dat je op voorhand weet wat er allemaal in zit. Aan de andere kant vind ik het wel leuk om verrast te worden. Mijn favorieten hierin zijn de The Body Scrub Shea Body Scrub en de Baby Lips lippenstift natuurlijk. Minpuntje voor mij zijn de valse wimpers die ook in de vorige box zaten.

 
 Deauty Care Box


 Deze box bevat:

- Weleda Bodylotion met wilde roos - 20 ml

- Weleda Shampoo met haver - 18 ml

- ROC Retin-Ox Correxion - 15 ml

- The Body Shop - Olive Body Butter - 50 ml

- Lamazuna - Gelaatsreinigingsdoekjes - 2 stuks

- Plante System Antirimpel Oogcontourbalsem met liftende eigenschappen - 15 ml

- Bioderma Micellaire Lotion Sensiobio H20 - 100 ml

- Eucerin PH5 handcrème - 30 ml

Weeral leuke producten in deze box. Ik ben wel benieuwd naar de Weleda producten ik heb hier nog een dagcrème van gebruikt maar anders ken ik de producten van Weleda niet zo goed. Het enige dat ik weet is dat deze bio zijn. Ikzelf zou voor deze box gaan. Van de andere box heb ik de valse wimpers en de L'Oréal Blackbuster al in mijn stash.

Deauty neemt leuke initiatieven met hun speciale acties. Ik heb er nog altijd spijt van dat ik deze zomer de box niet opnieuw besteld heb met de L'Oréal Mythic Oil. Hopelijk komt deze nog eens terug in een box.

Welke box zouden jullie kiezen, of nemen jullie de beiden?

XOXO
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten