Pagina's

zondag 26 oktober 2014

Random pictures #1

Toen ik mijn blog startte plaatste ik regelmatig foto's uit mijn dagelijkse leven. Ik ben van plan om dit af en toe opnieuw te doen. Niet wekelijks maar gewoon wanneer ik voldoende foto's heb. 

Dit zijn enkele foto's van de afgelopen 2 weken. Kijk je mee?

Een chill dagje op bed met Nina...


Breaking Bad kijken, intussen heb ik de laatste aflevering gezien. Jammer dat het afgelopen is want ik was helemaal verslaafd!


Nieuwe Ipadhoes en nieuwe ontbijtkommetjes en tassen, toevallig allemaal lekker matchy matchy :-)


Na maaaanden m'n haar niet meer gekleurd te hebben eindelijk nog eens naar de kapper. Ik wou eens iets helemaal anders en ben voor een soort koperbruin gegaan. 

Voor...


En na! Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleurtje. 


Lekker in bad. Dit doet wel goed wanneer ik rug- of buikpijn heb.


38 weken, een vriendin wou even een fotootje nemen met m'n telefoon


De laatste tijd halen we iets meer afhaaleten. Deze pasta met gehaktballetjes was super lekker!


Ik had al regelmatig eens hints gegeven voor een ontbijt op bed. En op een morgen had ikg eluk want vriendlief kwam mij lekkere klaaskoeken brengen. 


Tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap probeer ik zo productief mgelijk te zijn. Hier maakte ik een hele grote pot spaghettisaus. Lekker hamsteren voor dat de baby er is.


Ik besloot om mezelf nog even lekker te verwennen en liet de nagelstyliste nog even langs komen. Zo heb ik 3 weken mooi gelakte nagels. Ideaal!


Benji wil altijd zo dicht mogelijk tegen mij aan liggen. Deze keer vond hij een warm plekje in mijn nek.




Even een korte wandeling met Benji en genieten van de natuur die zo mooi is in de herfst.

Hoe was jouw week?
Bedankt voor het lezen!
Vicky

















1 opmerking: