Pagina's

zaterdag 27 september 2014

Inspiratie: zwangerschapsfoto's

Een zwangerschap is een uniek gebeuren. 9 maand lang bereidt je lichaam zich voor op de komst van een klein wondertje. Al die tijd ontwikkelt er zich een klein leven in je buik wat op zich toch een unieke gebeurtenis is. We zijn er zelf nog niet uit of we meerdere kinderen willen dus wie weet is het zwanger zijn binnenkort definitief voorbij.
 
Ik probeer zo bewust mogelijk van m'n zwangerschap te genieten en omdat ik bang ben dat de herinneringen aan het zwanger zijn snel zouden vervagen probeer ik elke week een foto van mijn buik te nemen en ook trouw elke week mijn zwangerschapsdagboek in te vullen. Nu de laatste loodjes in gaan en mijn buik op haar grootst is hebben we beslist om een fotoshoot van de zwangerschap te laten maken. Ik heb alvast wat inspiratie gevonden op Pinterest. Kijken jullie mee?
 






Binnenkort gaan wij dus ook op pad om wat leuke foto's te laten nemen. Ik wou geen klassieke fotoshoot in een studio en Pinterest heeft me voldoende inspiratie kunnen brengen. Zo zijn we op het idee gekomen om de shoot in een bos te doen zodat het ook een echte herfst fotoshoot wordt. Dankzij Pinterest gaan we ook een foto maken van een strik rond de buik en ik ben ook veel foto's tegen gekomen van kleine babyschoentjes dus dit ideetje gaan we zeker ook gebruiken. Ik ben echt niet zo fotogeniek dus van de poses heb ik ook al wat kunnen opsteken. Ik zal het resultaat binnenkort met jullie delen!
 
Hebben jullie nog leuke ideetjes voor zwangerschapsfoto's?
 
Doei!
Vicky

1 opmerking: