Pagina's

donderdag 25 september 2014

Deauty Box Augustus 2014 - Review

In augustus schreef ik een artikel over de producten die in mijn Deauty box zaten. Dit was toen vooral een eerste indruk. Intussen heb ik de producten een kleine maand kunnen testen en laat ik jullie weten wat ik er van vind.
 
 
 
 
T. Le Clerc - Blush Veloutée
Ik was heel blij met deze blush en vooral benieuwd om het merk te leren kennen. Ik vind de blush mooi van kleur en hij is goed gepigmenteerd. Intussen gebruik ik de blush bijna dagelijks. Ik heb niet graag dat de kleur te fel is, dit roze kleurtje is perfect voor mij. Ik zou er zelf wel geen 28 euro voor over hebben, volgens mij zijn er genoeg leuke budgetvarianten. Ik ben wel benieuwd geworden naar andere make up van dit merk, zo zou ik wel graag eens hun foundations testen.
 
T. Le Clerc - Nagellak 34 Sirop
Ik ben blij dat ik deze nagellak heb kunnen testen. Ik vond het dunne borsteltje nogal vervelend lakken. Geef mij maar een dik borsteltje zoals bij OPI of Catrice. De houdbaarheid van het lakje was ook niet goed na 1 dag waren er al kleine beschadigingen op mijn nagels. Ik denk niet dat ik nog snel nagellak van het merk zal kopen.
 
SVR - Provegol Overvette Gel
Ondanks de onaantrekkelijke benaming heb ik het product sinds eind augustus elke dag gebruikt. Ik ben er heel tevreden over. Ondanks dat het product geen parfum en zeep bevat vind ik de gel toch lekker schuimen en ruiken. Ik heb graag dat een product toch een klein beetje schuimt ook al betekent heel veel schuim meestal niet veel goeds voor de huid.

Kiehl's - Cucumber Herbal Alcohol Free
Deze toner heb ik ook elke dag gebruikt. Hoewel ik het in het begin een rare geur vond ben ik deze nu toch meer en meer beginnen appreciëren. Ik vind het jammer dat deze mini verpakking bijna leeg is. Ik moet zeggen dat mijn huid er een stuk rustiger op geworden is sinds ik deze toner combineer met bovenstaande reinigingsmelk. Dus ik kan deze twee producten zeker aanraden als je net als ik een droge, gevoelige huid hebt.

Rene Furterer - Fioravanti
Hoewel dit product me minder aansprak heb ik het toch een kans gegeven. Hoewel ik een fan ben van de shampoos van dit merk moet ik eerlijk bekennen dat geen fan van ben van dit product. Ik hou absoluut niet van de geur en de substantie. Het is een waterachtig product waar je al snel te veel van in je handen hebt en ik vind het moeilijk om aan te brengen omdat het zo lopend is. Ik zie ook geen verschil aan mijn haar na het gebruiken van dit product.

Uiteindelijk heb ik dankzij de box leuke producten ontdekt. Ik vind de boxen heel erg handig voor beginnende beautybloggers. Zo kan ik een aantal producten reviewen zonder er al te veel geld aan kwijt te zijn. Ik hou van verassingen dus laat de box voor september maar komen!

Edit: net toen ik dit artikel aan het opslaan was kwam de postbode de nieuwe Deauty box brengen. Er komt snel een artikel online over wat er allemaal in de box zit.

Doei!
Vicky
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten