Pagina's

zaterdag 16 augustus 2014

Mini Ikea Shoplog voor de babykamer

Bij het inrichten van de babykamer hoort natuurlijk een tripje naar Ikea. De meubeltjes hebben we er niet gekocht omdat ik graag een kamerset had die bij elkaar past. De meubels voor babykamers bij Ikea zijn allemaal nogal gericht op kleine kamers maar onze babykamer is behoorlijk groot en de kleine meubels van Ikea gingen er wat verloren bij staan. Wel heb ik op hun site een boodschappenlijstje gemaakt met wat ik allemaal nodig had.

Kijk je mee naar wat we gekocht hebben?

Niet schrikken van de kleur! Wij hebben deze in het wit gekocht maar ik kon enkel een afbeelding vinden van deze afschuwelijke bolletjes. Het is de bedoeling dat deze slaapbank naast het kinderbedje komt te staan dan kunnen we hier op zitten om ons kleintje even op de schoot te houden en zijn flesje te geven. We hadden geluk want de witte slaapbank was uit voorraad, we konden gelukkig de witte hoes uit de toonzaal meenemen.
 
Dit schapenvelletje stond al een tijdje op m'n wishlist dus ik was heel blij dat we deze terug gevonden hebben in de winkel. Mijn vriend was er minder fan van maar dat komt wel goed. Normaal is het de bedoeling om het schapenvelletje aan het voeteneinde van bovenstaande bank te leggen. Dit schapenvelletje lijkt me ook erg leuk om productfoto's te maken dus hier zal ik ook nog mee aan de slag gaan.
 
Deze lamp komt op de babykamer. Sorry maar ik heb foto's van op de website van Ikea genomen omdat de meeste van onze aankoopjes nog in de verpakking zitten. De kamer is nog niet volledig af dus we kunnen nog niet beginnen met de afwerking. Als de  babykamer klaar is zal ik zeker de foto's met jullie delen.
 
Van deze kapstokjes hebben we 2 groene gekocht om in de keuken te hangen want ik weet nooit waar ik mijn handdoeken moet laten en voor op de babykamer kochten we een blauwe. Ik weet nog niet waar die precies zal komen maar dit zal wel van pas komen.
 
 
Kleerhangers voor in de babykleerkast kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Ik verlang al om alle gekochte kleertjes in de kast te leggen. Omdat de mama ook veel kleren heeft heb ik voor mezelf ook nog een aantal kleerhangers gekocht, deze hout kleurige maar dan in een grotere variant natuurlijk.

 
Ik was gelijk verliefd op dit schattige schriftje, dit stond niet op mijn boodschappenlijst maar ja wie houdt zich nu wel volledig aan zijn lijst als hij naar de Ikea gaat. Dit schriftje zal ik gebruiken voor ideetjes en to do lists voor mijn blog.

 

 

Ik hou van de geurkaarsen van de Ikea en aangezien we hier niet zo heel vaak komen, het is een groot half uur rijden, nam ik weer een nieuwe voorraad mee.

 
Zo dit was mijn shoplog, misschien niet zo heel veel maar ik ben toch super blij met alle spulletjes en ik kijk er enorm naar uit om de babykamer in te richten. Momenteel is m'n vriend bezig met de laatste schilderwerken uit te voeren en de plinten te plaatsen. Vanaf dit klaar is bellen we dan naar de winkel dat de meubels geleverd mogen worden. Wordt vervolgd dus!
 
Doei!
Vicky
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten