Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Deauty Box November 2013


Begin dit jaar heb ik een drietal keer de Deauty box besteld en ik heb er veel producten van blijven gebruiken. Favorieten zijn: Dermalogica Daily Microfoliant (Deauty Box van januari), L'Oréal Professional Vitamino Color Mask en L'Oréal Professional Mythic Oil Shampoo. Dus hoogtijd om opnieuw eens een box te bestellen.
 
Inhoud van de box

Ik zat vol spanning op de box te wachten, als een kind die wist dat het een cadeautje zal krijgen. Ja zo'n gevoel heb ik telkens als ik de box bestel. De huidverzorgingsproducten spreken me heel erg aan. De valse wimpers iets minder.
 

 Jean Marin Professional Strip Lashes + Strip Lash Adhesive Full Size
 Aanbevolen verkoopprijs Strip Lashes: 8,95 €, Strip Lash Adhesive: 9,35 €
 
Deze artikelen zijn voor mij persoonlijk een beetje een teleurstelling en ik vind het  jammer dat ze elk als apart artikel tellen. Ik heb persoonlijk niets maar dan ook niets met valse wimpers want ik ben er stiekem wat bang voor. Ja je hoort het goed, bang. Ik heb dit nog nooit aangebracht. Ik denk dat ik daar te onhandig voor ben. Ik zie dan scenario's met lijm in en rond mijn oog en de wimpers overal behalve aan mijn oog zelf. Maarrr nu ik een beautyblogger ben (hoe leuk toch om dat te zeggen) MOET ik toch wel eens in mijn leven valse wimpers getest hebben. Binnenkort laat ik jullie weten hoe dit geweest is, wie weet ben ik wel helemaal verkocht.

Bee Nature zeep met honing 42g Full Size:100g, aanbevolen verkoopprijs: 5,50 €

Bij een vorige editie ben ik deze zeep al eens tegen gekomen. Toen was het een vloeibare versie die ik opgebruikt heb. Ik vond het wel een goeie zeep maar zou het zelf niet snel kopen. Deze keer is het een blokje zeep. Ik gebruik normaal nooit zeepblokken maar deze is ideaal om op de lavabo bij mijn toilet te leggen.


Rainpharma dagcrème Full Size, aanbevolen verkoopprijs: 35,95 €

Deze dagcrème spreekt me al meer aan. Ik ben momenteel in een fase waarbij ik op zoek ben naar nieuwe vaste huidverzorgingsproducten. Er zit nog een klein likje in mijn huidige dagcrème en dan ga ik deze testen. Deze Full Size komt dus super goed van pas.
 
Corymer Effet Intense 15ml Full Size: 30 ml, aanbevolen verkoopprijs: 44 €

Dit product moet je aanbrengen voor je dag- of nachtcrème. Het belooft om tekenen van vermoeidheid te wissen, de huid te beschermen en huidcellen te vernieuwen. Tenslotte helpt het je te verdedigen tegen temperatuurwisselingen.
Klinkt veelbelovend vooral dat het zou helpen bij wisselende temperaturen spreekt mij aan. Mijn huid is snel rood en voor in de winter. Deze ga ik ook zeker testen.

Besluit

De boxen die ik begin dit jaar kocht vond ik veel leuker maar dit is mijn persoonlijke smaak. Wel ben ik blij met de huidverzorgingsproducten. Deauty is en blijft een leuke manier om kennis te maken met nieuwe producten. Wie weet wordt ik wel nog helemaal fan van valse wimpers. Volgende maand bestel ik opnieuw de Deauty box, ik ben nu al benieuwd.

Wat vinden jullie van de Deauty boxen? Bestaan er nog zo'n boxen in België?

XOXO

Vicky
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten