Pagina's

maandag 11 november 2013

3,2,1...START!

3,2,1, ... START!

En hier komt hij dan, mijn eerst blog. Ik weet nog goed hoe ik mijn eerste blogs over beauty ben beginnen lezen. De allereerste was The Beauty Department en dit smaakte naar meer, veeeeeeeeeel meer. Toen begon ik te googelen (zeg ik dit juist?) en al snel kwam ik bij Mascha, Serena, Vera en Cynthia terecht. Ja ik noem ze bij hun voornamen, ik vind dat ik dit mag na jaren hun blogs te volgen. En het is ook al jaren dat ik op het punt sta om zelf een blog te beginnen maar het elke keer net maar niet deed. Het lijkt mij zo leuk om ergens een plekje te hebben om over mijn interesses te schrijven en mijn hersenspinsels met jullie te delen. Ik zeg jullie terwijl momenteel nog geen kat dit leest :-) Maar goed ik doe dit dan ook vooral als hobby maar het is altijd leuk als iemand dit leest hé.



Wat zal je hier allemaal kunnen lezen? Beautyartikelen of course! Maar ik wil hier ook handige tips en artikelen schrijven over mijn andere interesses. Fashion, lifestyle en (healthy)food zal je hier ook regelmatig zien verschijnen.
Ik heb tal van ideetjes die ik met jullie wil delen, dus kom regelmatig eens
kijken!

XOXO

Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten