Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Favoriete winterjassen

Ooit zal ik het zwanger zijn misschien missen maar nu ik 37 weken zwanger ben en er intussen een kleine spruit van een goeie 2,5 kg in mijn buik zit verlang ik zoooo om weer zonder moeite in mijn oude kledij te kunnen. Of ja oude kledij, dat hoeft nu ook weer niet. Het is precies of dat alle wintercollecties net ietsje mooier zijn dit jaar. Ik ben gek op leuke sweaters met een leuke tekst of met pailletten en vorig jaar zocht ik achter de perfecte legergroene skinny en wat kom ik dit jaar overal tegen? Allemaal kledij die 100% mijn smaak is natuurlijk. Och ik kijk er naar uit om een leuke nieuwe skinny te kopen en om een oudroze sweater in te slaan. Mijn winterjas kan momenteel niet meer dicht maar ik heb gezien dat deze na 3 winters wel eens aan vervanging toe is. Momenteel is het niet echt het goede moment om een nieuwe jas te shoppen maar ik ben wel al een aantal leuke exemplaren online tegen gekomen. Kijk je mee?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
Zo, dit waren mijn favoriete jassen. Een winterjas moet voor mij vooral warm, waterbestendig en liefst ook nog een beetje elegant zijn. Mijn favoriet is de eerste jas, deze lijkt mij echt lekker warm en waterproof. De laatste jas van Loavies vind ik ook super leuk, deze is dan meer hip en mooi en minder functioneel (lees: waterproof). Wie weet koop ik wel beide jassen, nog even wachten nu!
 
Wat is jouw favoriete jas?
 
Doei!
Vicky
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten