Pagina's

maandag 29 september 2014

Deauty box september 2014

In augustus was ik heel erg blij toen mijn Deauty box binnen kwam, 2 full size producten van T. Le Clerc woehoe! De box van september was een pak minder vind ik persoonlijk. Kijk je mee wat er in de box zat? Helaas ben ik op de een of andere manier het kaartje met de productuitleg kwijt gespeeld daarom kan ik er de prijzen van de producten niet bij vermelden. Wil je toch meer info of de precieze prijs van een product? Deze info komt altijd op de website van Deauty een tijdje na het versturen van de box.
 

Hansaplast - Anti Blaar Gel - Full Size
Iedere vrouw die graag sandaaltjes en high heels draagt heeft af en toe wel last van blaren deze gel van Hansaplast zou blaarvorming voorkomen. Hier ben ik wel benieuwd naar! Alleen had dit product beter in het begin van de zomer in de box gezeten. Een totaal ander soort product dan dat we gewoon zijn van Deauty maar wel een leuke afwisseling.


Ciaté mini nagellak - kleur PP017 Boudoir
Nagellak kan je nooit genoeg hebben en zeker als het nog eens van een merk is die ik nog niet in mijn stash heb. Ciaté is heel gekend dus hier ben ik wel benieuwd naar. Enig minpuntje is dat er in de vorige box ook een lakje zat in een rode tint, een ander kleurtje was wel leuk geweest.


Total Volume Hair - Poudre Volumatrice (merknaam niet duidelijk op de verpakking)
Toen ik de verpakking van dit product zag dacht ik eerst dat het om voedingssupplementen ging waarvan je volume in je haar krijgt. Gelukkig is het een volumepoeder! Ik heb het al eens vlug getest en toen werd mijn haar er vooral vettig van. Ik hoop dat ik een beter resultaat krijg als ik mijn tijd neem om het product uit te testen. Met mijn platte haar ben ik al jaren op zoek naar hét perfecte middel om volume in mijn lokken te krijgen. Als iemand tips heeft deel ze gerust in de comments.


Shiseido Ibuki Refining Moisturizer - 15 ml
Aangezien mijn dagcrème net op was en ik niet onmiddellijk een back up had heb ik deze moisturizer van Shiseido al een aantal dagen kunnen testen. Momenteel reageert mijn huid er goed op ook al is het een sterk (lekker) geurend product. Door de hoeveelheid parfum en de hogere prijsklasse zou ik het product niet snel opnieuw aanschaffen.


417 Soft & Fresh Shower Gel - vermoedelijk geen full size
Tenslotte zit er nog een douchegel van een voor mij onbekend merk in de box. Deze heb ik nog niet geopend maar komt altijd van pas om mee te nemen als mini op vakantie of in je sporttas.
 
 
Deze box vond ik minder boeiend dan de vorige box. Mijn favorieten hier zijn het volumepoeder en de anti-blaar gel van Hansaplast. Het zijn twee types producten die ik zelf nog nooit gebruikt heb dus ik vind het wel leuk dat ik deze dankzij Deauty kan testen. Ik ben al weer benieuwd naar de volgende box!
 
Wat vinden jullie van de box? Hebben jullie zelf een abonnement op één of andere beauty box?
 
Doei!
Vicky
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten