Pagina's

maandag 31 maart 2014

Mijn favoriete lentelakjes



   Nu de winter voorbij is is het tijd om de t-shirts, ballerina's en felle kleurtjes 
   in aantocht te houden. Dit geldt ook voor nagellak. De bruin- en 
   bordeauxtinten vliegen weer achteraan in de kast. Welkom pasteltinten en
   felle kleurtjes!

   ♥ Dit zijn mijn favoriete lakjes  ♥

 
   L'Oréal 602 Perle De Jade


   Maybeline Color Show 300 Pink Lady


   H&M Nail Polish Pinkastic, deze kleur was nogal moeilijk om op foto vast te 
   leggen. De kleur is een felroze metallic.


   Essence Colour & Go 125 Absolutely Blue


   Mylène 89, op het eerste zicht lijkt deze op het lakje van H&M maar het is  
   toch een totaal andere tint op de nagels.

  
   Momenteel heb ik niet veel nieuwe lakjes in mijn stash omdat ik mezelf even 
   een shopstop heb opgelegd. Gelukkig enkel voor nagellakjes hoor ;-)

 

   Toch zou ik deze zomer graag nog een heel licht pastelkleurtje of meer een 
   melkachtig kleurtje willen.



En wat felle kleuren voor op vakantie. Deze nailart vond ik op Pinterest, zou ik me hier eens aan wagen? Ik vond het in elk geval super mooi.

Wat zijn jullie favoriete lentekleuren?

Doei!

Vicky



1 opmerking: