Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Instagrampics #3 december

Deze keer de Instagrampics van een volledige maand ipv een week. Ik had een hele drukke maand december. Per maand is het toch net iets uitgebreider qua foto's dus vanaf nu verschijnen de foto's per maand. Kwestie van het wat boeiend te houden.
 

 
Mijn eerste selfie met mijn nieuwe bril. Mijn vorige bril was een zwarte, wat nogal hard was bij mijn gezicht. Deze keer koos ik een zachtere kleur: bruin. De bril is van Burberry en heb ik bij Pearle gehaald, hij was net binnen en ik ben er heel blij mee.



Nog een foto van mijn twee schatten Nina en Benji. Ik moet mij altijd inhouden om jullie niet te overstelpen met foto's van hen.


Essence Nails At Home geprobeerd maar dan met een nagellakje van Mylène. Dit is mijn favoriete kleur momenteel. Ik vind wel dat e lak snel afbladderd ondanks de topcoat. Maar voor zo'n lage prijs vind ik dat je geen kwaltiteit kan verwachten zoals bij een professionele manicure.
 

Ik ging deze maand ontbijten met vriendinnetje Steffanie bij Karamello in Wevelgem. Het onbijt kostte 22 euro per persoon maar het was zijn geld meer dan waard. Voor dit geld had je een glaasje cava, versgeperst fruitsap, koffie, klaaskoeken, suikerbrood, pistolets en nog zo veel meer. Echt een aanrader!
 

De maand december was dankzij de Sint een maand waarin ik veel chocolade at. Van mijn vader kregen m'n vriend en ik elk zo'n mandje vol met chocolade. Aangezien mijn vriend bijna geen chocolade eet heb ik mij maar opgeofferd om alles op te eten :-)


Nogmaals chocolade. Dit doosje van Leonidas kreeg ik op mijn werk. 

Ik ging met vriendin Elvina naar London. We bleven er 1 nacht om te shoppen voor Kerst. Ik kocht er een aantal geschenken en natuurlijk ook een aantal spulletjes voor mezelf. Ik probeer nog een shoplog online te zetten.
 

Op een ochtend op weg naar mijn werk moest ik deze zonsopgang fotograferen. Ik word instant vrolijk als ik de zon zie, ook al vroor het die dag.


Om al mijn chocolade te verwerken die ik deze maand kreeg maak ik vaak warme chocolademelk. Hiervoor gebruik ik steeds mijn tassen die ik vorige winter in de Action kocht.


Mijn vriend en ik zijn deze maand naar de Ikea geweest om nieuwe kasten te kopen voor in onze garage. We kochten de Faktum keukenkasten om op te hangen. Deze komen boven mijn wasmachine en droogkast. We kochten ook een nieuwe lamp voor in de garage en voor in de keuken. Ik kocht ook nog een nieuwe badmat en natuurlijk wat geurkaarsen. Vanille en Strawberry zijn mijn favorieten.



De Deauty boxen kwamen ook binnen. De eerste is de December box en de tweede is de Deauty Luxe Box. Voor de feestdagen heeft Deauty een aantal boxen samen gesteld die ideaal zijn om iemand cadeau te doen, zie deze blogpost. Eerst waren er 2 keuzes maar daar is achteraf nog de Luxe box bijgekomen. Deze is mijn persoonlijke favoriet door de haarolie van Kérastase en de Huile Prodigieux van Nuxe. 
 

Hoe schattig, Nina en Benji op hun favoriete plekje in de zetel.


Kerstavond vierden we met m'n schoonfamilie en op kerstdag zelf was het enkel wij tweetjes. We bestelden een feestmenu bij Traiteur Bart in Gullegem. Het is het tweede jaar dat we daar bestellen en ik kan het echt aanraden. Dit was het dessert: Verassingsijs met frambozencoulis en likeur.
 
 
Ik ben gek op sushi. Helaas vind je hier nergens een goed sushi restaurant in de buurt. Slechte trouwens ook niet want er zijn er gewoon geen. Daarom breng ik het dan maar af en toe mee van de supermarkt. Kan iemand PLEASE een goed sushi restaurant beginnen in mijn buurt?

Zondag zijn we uit geweest, nog even een selfie (terecht Woord Van Het Jaar!) voor we vertrokken. Normaal gaan we nooit uit op zondagavond maar ik heb deze week verlof dus dan kan het wel eens. We zijn nog niet zeker of we met oudejaarsavond uitgaan dus daarom hebben we zondag al wat gefeest. Met oudejaarsavond is het overal enorm druk en dan vind ik er eigenlijk niet zo veel leuks aan.


Een tweede keer naar Ikea omdat we nog een aantal spullen vergeten waren. Ik ben dol op hun Zweedse balletjes. Valt het op in de Instagrampics hoe erg ik van eten hou :-)
 

En nu we toch in Gent waren had ik een excuus om nog even langs te gaan bij Mac. Ik kocht er een geschenkje voor een vriendin, voor mezelf kocht ik mijn eerste Paint Pot in de kleur Groundwork. Wat vinden jullie van de Mac Paint Pots? Ik ben er alvast heel erg benieuwd naar.
 
Ik wens iedereen een 2014 vol liefde en geluk! Prettige feestdagen!

XOXO 
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten