Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Opgemaakt oktober 2014

Ik dacht dat ik deze maand niet veel opgemaakt heb maar dit bakje is toch goed vol geraakt. Er zitten een aantal producten tussen waar van ik het jammer vind dat ze op zijn. Kijk je mee?

Mylène After Sun
Ik hoor het je al denken: een aftersun in oktober?! Ja dat klopt en niet omdat ik nog een last minute vakantie naar de zon geboekt heb. Ik vind het gewoon fijn om een product op te maken en niet weg te gooien en dit doet me dan nog wat nagenieten van de zomer. Dit product is trouwens mijn favoriete After Sun. De geur is zalig en het product is enorm verzorgend, verkoelend en hydraterend. Helaas is deze enkel te koop via homeparties, voor meer info neem dan eens een kijkje op de website van Mylène.

Kruidvat Nail Polish Remover
Prima remover waaraan je je niet blauw betaalt en deze ruikt nog fijn ook. Hier van staat al een nieuwe fles klaar.
 
Yves Rocher Jardins Du Monde douchegel met macadamia noten
Op vlak van douchegels ben ik niet zo veeleisend. Zolang het product lekker ruikt en m'n huid niet irriteert ben ik al tevreden. De romige structuur en zalige geur van deze douchegel zorgen er voor dat ik dit product graag gebruikt heb. Ik zal deze zeker nog eens kopen.
 
Kruidvat gezichtslotion voor droge en gevoelige huid
Deze hebben jullie wel al vaker op mijn blog zien passeren. Nu deze op is ben ik een andere lotion aan het proberen maar niets gaat boven mijn favoriet van Kruidvat eigen merk.

Mylène Mystique body lotion
Nog een product van Mylène. Ook over deze bodylotion ben ik razend enthousiast en ik heb hier nog twee back ups van staan dus dit zegt genoeg. De reden van mijn enthousiasme is dat hij mijn huid lekker zacht maakt en wederom de geur van dit product. Mylène weet mij altijd te verassen met geuren die net dat tikkeltje specialer zijn dan andere merken.

The Body Shop Aloe Protective Serum
Dit serum vond ik prettig in gebruik en kan ik iedereen met een gevoelige huid aanraden. Deze zal ik wel nog opnieuw kopen maar ik ben niet de persoon die elke dag trouw een serum smeert. Leuk om zo nu en dan eens te gebruiken.
 

Mylène Eye Lift
En nog een product van Mylène. Jullie gaan bijna denken dat ik door hen gesponsord word. De reden dat deze producten vaak terugkomen is omdat ik zelf Mylène consulent was en deze producten dus verkocht op home parties. Hier mee ben ik intussen gestopt sinds mijn zwangerschap. Na 5 jaar de producten te hebben verkocht ben ik natuurlijk nog steeds fan.
 
Essence All About Matt! Fixing Powder
Dat dit poeder van Essence een topper is moet ik jullie niet meer vertellen. Deze is favoriet bij menig blogger. Ik ben momenteel enkel wat in de war over de verkrijgbaarheid van dit product. Ik wil de poeder super graag opnieuw kopen maar ik kon hem nergens vinden in het Kruidvat filiaal in mijn buurt. Op de website van Essence kan je hem wel nog terug vinden. Dus ik hoop om dit pareltje wel nog te kunnen kopen in een andere Kruitvat winkel. Heeft iemand van jullie dit poeder nog recent gekocht?
 
Catrice Camouflage Cream
Sinds ik deze concealer van Catrice ontdekt heb gebruik ik geen andere meer. Natuurlijk is er intussen al een nieuw exemplaar in de running.
 
Wat heb jij opgemaakt de laatste maand?
 
Doei!
Vicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten